FCR logo

Blogs

Desmit svarīgākie jautājumi par Google piekrišanas režīmu v2

Kas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2) un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?

Uzzini vairāk

FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen

Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.

Uzzini vairāk

Balss meklēšana maina digitālā mārketinga ainavu

Digitālais mārketings šobrīd dinamiski attīstās, pateicoties mainīgajiem veidiem, kā cilvēki meklē informāciju tiešsaistē. Uzņēmumiem pienācis laiks optimizēt savas saskarnes, platformas un vietnes, lai tās neatpaliktu no mainīgās balss meklēšanas ainavas.

Uzzini vairāk

Piecas digitālā mārketinga tendences, kas būs aktuālas 2024. gadā

Līdz šī gada beigām palikuši mazāk nekā četri mēneši, un jūs, iespējams, esat sākuši vai drīz sāksiet radīt digitālā mārketinga plānu 2024. gadam. Lai jaunajā gadā paplašinātu un sasniegtu savus mērķus, izpētīsim piecas visbiežāk minētās digitālā mārketinga tendences.

Uzzini vairāk

"Google Marketing Live " uzsver mākslīgā intelekta produktus

2023. gads neapšaubāmi ir nozīmīgs pagrieziena punkts mākslīgā intelekta jomā digitālā mārketinga pasaulē. Arī mārketinga pasaulē būtiskajā ziņojumā "Google Marketing Live" (GML) uzsvēra skaidras izmaiņas patērētāju meklēšanas uzvedībā un milzīgais potenciāls reklāmdevējiem izmantot Google mākslīgā intelekta produktus, lai piesaistītu viņu uzmanību efetīvāk nekā jebkad agrāk.

Uzzini vairāk

Google UA un GA4 metriku salīdzinājums: būtiskākās atšķirības

Ja vien jūs pēdējos 18 mēnešus neesat pavadījis uz salas nekurienes vidū, jūs labi zināt, ka 1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu vecais draugs.

Uzzini vairāk

Google Bard MI sola neticamas iespējas. Eiropā bažas par privātumu

Vēl viens jauns vārds mākslīgā intelekta pasaulē! Bard ir Google izstrādāts sarunvalodas ģeneratīvais mākslīgā intelekta tērzēšanas robots, kas sākotnēji balstīts uz lielo valodas modeļu (LLM) saimes LaMDA un vēlāk uz PaLM LLM.

Uzzini vairāk

Google analītikas rīki: lielākās pārmaiņas šajā gadsimtā

Tuvojoties pārejas termiņam uz Google Analytics 4 (GA4), daudzas organizācijas un uzņēmumi saskaras ar jautājumu: pāriet uz citu analīzes rīku vai atjaunināt to līdz GA4 pirms oficiālā termiņa beigām.

Uzzini vairāk

Kā atjauninātais Google Trends palīdz iepazīt klientus un konkurentus

Google Trends ir noderīgs rīks, kas ļauj saprast, kādu informāciju un kādā veidā cilvēki internetā. SEO, satura veidotāji un mārketinga speciālisti izmanto Google Trends kā daļu no sava ikdienā lietojamo rīku komplekta, tāpēc platformas atjauninājums varētu būt noderīgs daudziem.

Uzzini vairāk

Kas ir SEM un kāpēc tas ir digitālā mārketinga nākotne

SEM nozīmē "meklēšanas mārketings" (search engine marketing). Tas ir process, kurā tiek apvienotas SEO un PPC pieejas, lai izveidotu holistisku interneta mārketinga stratēģiju, kas veicina datplūsmu un atpazīstamību, izmantojot meklētājprogrammas un pamatojoties uz lietotāja meklēšanas vaicājumu.

Uzzini vairāk

Kāpēc SEO svarīgs pareizi strukturēts saturs

Ikvienas vietnes tekstu struktūra ir svarīgs aspekts SEO optimizācijai. Ja saturs ir skaidri strukturēts, iespējas ieņemt labas pozīcijas Google būs lielākas. Šajā bloga ierakstā pastāstīsim, kāpēc teksta struktūra ir būtiska!

Uzzini vairāk

Kā uzņēmumi izmanto mākslīgo intelektu digitālajā mārketingā

Mākslīgais intelekts jeb AI var izklausīties pēc oksimorona, taču tas padara mūsu pasauli gudrāku, automatizējot uzdevumus, izstrādājot skaitļošanas risinājumus un uzlabojot efektivitāti. Mākslīgais intelekts, kas kādreiz bija zinātniskās fantastikas materiāls, aizvien vairāk ietekmē dzīvi ļoti smalkos veidos.

Uzzini vairāk

Uzbāzīgas reklāmas laupa ienākumus! Kā veidot pelnošas reklāmas

Vidējais tiešsaistes lietotājs katru dienu saskaras pat ar tūkstošiem reklāmu. Un apjoms nav vienīgā problēma. Reklāmas kļūst arvien izplatītākas, nepatīkamākas un neizbēgamākas, jo lietotāji tiek bombardēti ar neatbilstošiem piedāvājumiem, uznirstošajiem logiem un mulsinošiem automātiskās atskaņošanas videoklipiem.

Uzzini vairāk

"Jaunais normālums" digitālajā mārketingā: vai pēc vētras sekos orkāns

Bībelē ir līdzība par cilvēku, kas uzcēla savu māju uz smiltīm, un cilvēku, kas uzcēla savu māju uz klints. Kad sākās lietus un plūdi, māju uz smiltīm aizskaloja. Tikmēr māja uz klints stāvēja. Šī līdzība, iespējams, ir kļuvusi vēl aktuālāka digitālajā reklāmas ainavā pēc tam, kad Apple iOS 14 datu privātuma pasākumu ieviešana apgrūtināja veiktspējas mārketinga speciālistu darbu.

Uzzini vairāk

Digitālā mārketinga tendences 2023. gadā: metaverss tuvojas, bet arī krāpnieki nesnauž

Jūs noteikti esat pamanījuši, ka digitālā mārketinga pasaule attīstās diezgan strauji. Protams, nav iespējams simtprocentīgi paredzēt, kas notiks 2023. gadā. Taču jau tagad varam saskatīt mārketinga tendences, kas parādījušās pēdējo gadu laikā un kas, visticamāk, kļūs vēl pamanāmākas.

Uzzini vairāk

Satura mārketinga piramīda: ērts rīks digitālās stratēģijas izstrādei

Lai mārketinga plāns būtu efektīvs, nepieciešama stratēģiska pieeja, kurā izklāstīts, kāda veida saturu gatavojaties radīt un kāpēc. Satura piramīda ir populārs satura stratēģijas organizēšanas modelis gan traidicionālajā, gan digitālajā mārketingā, bet visbiežāk aptver ikvienu satura mārketinga aktivitāti jebkurā platformā.

Uzzini vairāk

Tavs uzņēmums "Google" spogulī: organiskie vai apmaksātie meklēšanas rezultāti?

Pievēršoties meklētājprogrammu mārketingam, jāsaprot daudz specifisku terminu un akronīmu. Taču galu galā viss atkarīgs no tā, kur jūsu vietne parādās meklētājprogrammu rezultātu lapā (SERP) un vai jūs nopērkat šo vietu ar maksas taktiku vai optimizējat to ar organisko jeb bezmaksas taktiku.

Uzzini vairāk

Kāpēc joprojām svarīga ierīcei pielāgota PPC reklāma

Jā, Google reklāmās joprojām ir iespējama segmentācija pēc ierīces. Šajā rakstā pastāstīsim, kāpēc ierīces segmentācija ir svarīgāka nekā viena atslēgvārda reklāmu grupas.

Uzzini vairāk

Svētki nāk! Septiņi padomi, kā izveidot iedarbīgu sociālo mediju stratēģiju

Tuvojoties Ziemassvētku un Jaungada sezonai, daudzi uzņēmumi kļūst ievērojami aktīvāki sociālajos medijos – ikvienam īpaši jāpiepūlas, lai tieši viņa vēstījums taptu sadzirdēts un uzklausīts, pozitīvi ietekmējot sezonālos pārdošanas rādītājus un auditorijas iesaisti.

Uzzini vairāk

Pieci SEO labākās prakses piemēri Melnajai piektdienai un svētku sezonai

Pasaules lielākā iepirkšanās sezona – no Melnās piektdienas līdz Ziemassvētkiem – ir klāt. Vēlaties palielināt savu svētku pārdošanas apjomu? Vislabāk plānot laikus, bet arī pēdējā brīdī var īstenot kādu no SEO ieteikumiem.

Uzzini vairāk

Digitālais mārketings 2032. gadā: ko prognozē nozares līderi?

Par maz teikt, ka mārketinga speciālistiem jābūt rīcības plānam neparedzētiem gadījumiem. Ja nav elastības un gatavības mainīties, pat vislabāk izstrādātie stratēģiskie plāni var izjukt. Turklāt papildus parastajām svārstībām mūsdienu mārketinga speciālisti saskaras ar neskaidru ekonomisko vidi. Nepieciešamība pēc uz zināšanām balstītas pielāgošanās spējas vēl nekad nav bijusi skaidrāka un steidzamāka.

Uzzini vairāk

Jauna tendence video satura patēriņā: gari sižeti jeb video esejas

Video platformu un sociālo tīklu satura patēriņā beidzamajos gados iezīmējas jauna tendence – apmeklētāji gatavi vērot ne tikai īsus, piesaistošus klipus, bet arī stundām ilgus sižetus, ja vien temats tos interesē, atklāj nozares ekspertu novērojumi un lietotāju aptaujas.

Uzzini vairāk

Latvijā Google meklējumi par inflāciju pieauguši par 350%

Inflācijas, ekonomiskās nenoteiktības un dzīves dārdzības pieaugums atstājis spēcīgu ietekmi arī uz Latvijas iedzīvotāju meklējumiem pasaulē populārākajā meklēšanas rīkā Google – atslēgvārdu kombinācija "kas ir inflācija" gada laikā meklēta par 350% vairāk, bet atslēgvārds "inflācija" – par 243% vairāk nekā gadu iepriekš, liecina digitālā mārketinga aģentūras "FCR Digital" septembrī veiktā pētījuma dati.

Uzzini vairāk

Trīs vērtīgi Google Analytics 4 pārskati SEO speciālistiem

Pienācis laiks iestatīt SEO pārskatus pakalpojumā Google Analytics 4. Šajā rakstā piedāvāsim iepazīties ar trīs izplatītiem un noderīgiem pārskati, ar kuriem sākt.

Uzzini vairāk

Google reklāmas B2B: kā pārvarēt platformas ierobežojumus

Google Ads tradicionāli tiek uztverts kā B2C produkts jeb veids, kā sasniegt tiešo klientu, bet to iespējams efektīvi pielāgot arī saskarsmei uzņēmumu līmenī.

Uzzini vairāk

Piecas galvenās lietas, kas jāzina par jauno Google Analytics 4

Pasaulē populārākā bezmaksas tiešsaistes statistikas sistēma Google Analytics jau pirms diviem gadiem paziņoja par plāniem būtiski mainīt datu uzskaites principus. Šobrīd atlicis vēl tikai viens gads, līdz ierastā uzskaites sistēma, Universal Analytics (UA), beigs darboties un tās lietotāji tiks lūgti pilnībā pāriet uz Google Analytics 4 (GA4).

Uzzini vairāk

Google statistikas lietotājus gaida lielas pārmaiņas

Google nākamgad slēgs daudziem tik ierasto tiesšaistes statistikas rīku Universal Analytics, tāpēc pēdējais laiks iepazīties ar pārmaiņu būtību un sākt izmēģināt jauno analītikas rīku paralēli līdz šim lietotajam, iesaka digitālā mārketinga aģentūras FCR eksperts Mārtiņš Tirzītis.

Uzzini vairāk

Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem

Maza uzņēmuma īpašniekam arī ir plašas iespējas iztērēt naudu, lai reklamētu savu biznesu. Tāpēc var gadīties, ka brīdī, kad izlemiet veicināt atrodamību tiešsaistē, Google reklāmām vairs daudz līdzekļu nav atlicis. Sniegsim dažus padomus, kā to ieguldīt pēc iespējas mērķtiecīgāk un ar lielāku atdevi.

Uzzini vairāk

Internacionālā biznesa attīstība - tirdzniecības uzlabošana

Kompānija Google kopā ar Euromonitor veica aptauju, kurā piedalījās 6000 pircēji no dažādām Eiropas valstīm. Aptaujas mērķis bija noskaidrot pircēju tiešsaistes uzvedību iepērkoties ārzemju interneta veikalos, un saprast, kas palīdz vai traucē veikt šos pirkumus.

Uzzini vairāk

Maldinājumi par Youtube reklāmu

Bens Džonsons Google radošo darbu direktors uzsver dažus kļūdainus cilvēku priekšstatus par YouTube reklāmu, kā arī Google komanda sniedz ieteikumus kā varētu pārveidot maldinājums par labu reklāmu.

Uzzini vairāk

Kāds mājas lapas saturs uzrunās tieši jūsu mērķauditoriju?

Uzņēmuma mājas lapā Jūs varat radoši izpausties, veidojot visdažādāko saturu. Taču, ja vēlaties uzrunāt tieši savu mērķauditoriju, precīzi izvēlieties formu un vēstījumu, ko vēlaties nodot saviem potenciālajiem klientiem.

Uzzini vairāk

Atsauksmes mājas lapā – rīks, kas pārliecinās potenciālos klientus un radīs uzticamību!

Lai Jūsu potenciālie klienti iegādātos Jūsu produktus / pakalpojumus, Jums tie ir jāpārliecina. Vispārliecinošākais rīks ir klientu atsauksmes par Jums kā uzņēmumu, Jūsu produktu vai pakalpojumu, Jūsu uzņēmuma servisu. Šīs atsauksmes būtiski izvietot gan Jūsu uzņēmuma mājas lapā, gan sociālajos tīklos, gan Google servisos. Tām ir jābūt saturīgām, viegli uztveramām un pārliecinošām.

Uzzini vairāk

Digitālais mārketings kā investīcija – kā gūt peļņu no investīcijām?

Digitālais mārketings ir mainījis veidu, kā uzņēmumi pozicionē savus produktus un pakalpojumus, un galvenokārt, kā tiek mērīti mārketinga kampaņu rezultāti. Pareizāk būtu teikt, ka digitālais mārketings piedāvā nebijušas iespējas. Vēl gan zināms ceļš ir priekšā, līdz visi uzņēmumi sapratīs tā potenciālu un izmantos digitālo mārketingu.

Uzzini vairāk

Patērētāju uzvedība Covid 19 ārkārtas situācijas laikā

Google pētījums apliecina, ka ārkārtas situācijas laikā patērētāji vēlējās iegūt daudz precīzāku un izsmeļošāku informāciju par iepirkšanās iespējām un tirdzniecības vietām. Cilvēki Google meklētājsistēmā aktīvi meklēja informāciju par tirdzniecības vietu darba laiku, tirdzniecības vietas, kur varētu iepirkties droši – bez cilvēku drūzmas u.c.

Uzzini vairāk

Kā veicināt biznesa attīstību, analizējot apmeklētāju rīcību mājas lapā?

Lai veiksmīgi attīstītu biznesu,svarīgi ir zināt savu potenciālo klientu intereses un darbības mājas lapā. Viens no efektīvākajiem informācijas ieguves avotiem ir uzņēmuma mājas lapa. Tā ir kā spogulis, kas var palīdzētizprast potenciālo klientu rīcību, un līdz ar to būtiskākās pārdošanas problēmas un izaicinājumus. Kā pārvērst mājas lapu par ienesīgu pārdošanas kanālu?

Uzzini vairāk

B2B mārketinga statistika

76% cilvēku vecumā no 36-51 gadi un 60% baby boom paaudzes cilvēku, kas vecāki par 52 gadiem, uzskata, ka uzņēmumos, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ļoti svarīgi ir iekļaut mobilo sakaru ierīces. 84% millēnium paaudzes cilvēku (19-35 g.v.), kas darbojas uzņēmumos ar B2B mārketingu, uzskata, ka mobilās ierīces ir uzņemuma attīstībā vitāli nepieciešams rīks.

Uzzini vairāk

Kā nezaudēt naudu, maksājot par reklāmas klikšķiem mājaslapā?

Digitālais mārketings paver lielisku iespēju Jūsu uzņēmumam – analizējot datus mājas lapā un uz tiem balstot pārdošanas stratēģiju, pārdošanu digitālajā vidē veikt nesalīdzināmi mērķtiecīgāk un efektīvāk nekā ar citiem reklāmas veidiem.

Uzzini vairāk

Kā klienti uzzina par jaunumiem.

Vai jūs zināt kā jūsu klienti saņem informāciju par jaunumiem? Mēs turpinām rakstu sēriju par B2B un B2C biznesu atšķirībām.

Uzzini vairāk

Komunikācijas īpatnības B2B

Dažādi novērojumi un ieteikumi B2B komunikācijā.

Uzzini vairāk

B2B veiksmes faktori

Uzzini vairāk par B2B veiksmes faktoriem.

Uzzini vairāk