FCR Digital logo latviešu versija ar tekstu "Digitālā mārketinga aģentūra".
Blogs

Komunikācijas īpatnības B2B

Dažādi novērojumi un ieteikumi B2B komunikācijā.

Daži mūsu novērojumi:

  • B2B komunikācijā mūsu klients parasti ir profesionālis; viņš zina ko vēlas, var labi novērtēt mūsu piedāvājumu;
  • Bieži lēmumu par darījumu izlemj koleģiāli - jo mazāka iespēja, ka lēmums būs emocionāls; 
  • Lēmums tiek pieņemts ilgākā laika periodā par ievērojami lielākām darījumu naudas summām -  lielāka atbildība.

Kā šo informāciju izmantot mārketinga stratēģijā?

Daži mūsu ieteikumi:

  • Jo īpaši rūpējieties par savu tēlu digitālajā vidē (mājas lapa, soc tīkli, portāli, utt) - jūs izvērtēs profesionāla “acs”;
  • Rūpejieties par reputāciju - laba reputācija palīdzēs būt priekšā konkurentiem;
  • Savu stratēģiju veidojiet tendētu uz ilgtermiņa sadarbību - jaunu klientu piesaiste izmaksā stipri dārgāk kā piepārdošana esošajiem;
  • Izvērtējiet savus komunikācijas kanālus - nevienmēr reklāmas būs efektīvākais klientu piesaistīšanas veids. Skatieties Infografiku

Citi raksti

Facebook reklāmas vs Google reklāmas: kuru izvēlēties?  

Facebook Ads (Meta) un Google Ads turpina dominēt globālajā digitālās reklāmas industrijā un, saprotams, tas tuvākajā nākotnē nemainīsies. Tomēr svarīgi saprast, kā izmantot šīs platformas maksimāla rezultāta sasniegšanai, nevis “dedzināt” mārketinga budžeta resursus, negūstot vēlamo atdevi.

Uzzini vairāk

Google ievieš vienotu atzīmi Sponsored Results. Kā tas ietekmēs PPC?

Google ievieš jaunu globālu reklāmu marķējumu “Sponsored Results” — noskaidrosim, kā tas ietekmēs apmaksāto meklēšanu.

Uzzini vairāk

Google Ads testē jaunus reklāmai veltītus budžeta rīkus

Google Ads testē rīkus, kas ļauj paātrināt rezultātu sasniegšanu un gudrāk mainīt reklāmas apjomu īstermiņa akcijās, dodot mārketinga komandām lielāku kontroli pār kampaņām situācijās, kad laiks ir svarīgs.

Uzzini vairāk