FCR logo

Blogs

Komunikācijas īpatnības B2B

Dažādi novērojumi un ieteikumi B2B komunikācijā.

Daži mūsu novērojumi:

  • B2B komunikācijā mūsu klients parasti ir profesionālis; viņš zina ko vēlas, var labi novērtēt mūsu piedāvājumu;
  • Bieži lēmumu par darījumu izlemj koleģiāli - jo mazāka iespēja, ka lēmums būs emocionāls; 
  • Lēmums tiek pieņemts ilgākā laika periodā par ievērojami lielākām darījumu naudas summām -  lielāka atbildība.

Kā šo informāciju izmantot mārketinga stratēģijā?

Daži mūsu ieteikumi:

  • Jo īpaši rūpējieties par savu tēlu digitālajā vidē (mājas lapa, soc tīkli, portāli, utt) - jūs izvērtēs profesionāla “acs”;
  • Rūpejieties par reputāciju - laba reputācija palīdzēs būt priekšā konkurentiem;
  • Savu stratēģiju veidojiet tendētu uz ilgtermiņa sadarbību - jaunu klientu piesaiste izmaksā stipri dārgāk kā piepārdošana esošajiem;
  • Izvērtējiet savus komunikācijas kanālus - nevienmēr reklāmas būs efektīvākais klientu piesaistīšanas veids. Skatieties Infografiku

Citi raksti

Desmit svarīgākie jautājumi par Google piekrišanas režīmu v2

Kas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2) un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?

Uzzini vairāk

FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen

Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.

Uzzini vairāk

Balss meklēšana maina digitālā mārketinga ainavu

Digitālais mārketings šobrīd dinamiski attīstās, pateicoties mainīgajiem veidiem, kā cilvēki meklē informāciju tiešsaistē. Uzņēmumiem pienācis laiks optimizēt savas saskarnes, platformas un vietnes, lai tās neatpaliktu no mainīgās balss meklēšanas ainavas.

Uzzini vairāk