FCR logo

Blogs

Komunikācijas īpatnības B2B

Dažādi novērojumi un ieteikumi B2B komunikācijā.

Daži mūsu novērojumi:

  • B2B komunikācijā mūsu klients parasti ir profesionālis; viņš zina ko vēlas, var labi novērtēt mūsu piedāvājumu;
  • Bieži lēmumu par darījumu izlemj koleģiāli - jo mazāka iespēja, ka lēmums būs emocionāls; 
  • Lēmums tiek pieņemts ilgākā laika periodā par ievērojami lielākām darījumu naudas summām -  lielāka atbildība.

Kā šo informāciju izmantot mārketinga stratēģijā?

Daži mūsu ieteikumi:

  • Jo īpaši rūpējieties par savu tēlu digitālajā vidē (mājas lapa, soc tīkli, portāli, utt) - jūs izvērtēs profesionāla “acs”;
  • Rūpejieties par reputāciju - laba reputācija palīdzēs būt priekšā konkurentiem;
  • Savu stratēģiju veidojiet tendētu uz ilgtermiņa sadarbību - jaunu klientu piesaiste izmaksā stipri dārgāk kā piepārdošana esošajiem;
  • Izvērtējiet savus komunikācijas kanālus - nevienmēr reklāmas būs efektīvākais klientu piesaistīšanas veids. Skatieties Infografiku

Citi raksti

SEO: Kā vietnes rangu Google ietekmē sociālie mediji

Sociālo mediju SEO stratēģija var palīdzēt jūsu uzņēmumam veidot dziļākas attiecības ar klientiem, optimizēt saturu, lai tas parādītos augstāk meklēšanas rezultātu lapās (SERP), un palīdzēt jums labāk sasniegt savu auditoriju tur, kur tā pavada visvairāk laika. Lūk, viss, kas jums jāzina, lai īstenotu veiksmīgu sociālo mediju SEO stratēģiju!

Uzzini vairāk

B2B: Meta Reklāmas kā alternatīva LinkedIn

Sasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.

Uzzini vairāk

Desmit svarīgākie jautājumi par Google piekrišanas režīmu v2

Kas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2) un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?

Uzzini vairāk