FCR logo

Blogs

Komunikācijas īpatnības B2B

Dažādi novērojumi un ieteikumi B2B komunikācijā.

Daži mūsu novērojumi:

  • B2B komunikācijā mūsu klients parasti ir profesionālis; viņš zina ko vēlas, var labi novērtēt mūsu piedāvājumu;
  • Bieži lēmumu par darījumu izlemj koleģiāli - jo mazāka iespēja, ka lēmums būs emocionāls; 
  • Lēmums tiek pieņemts ilgākā laika periodā par ievērojami lielākām darījumu naudas summām -  lielāka atbildība.

Kā šo informāciju izmantot mārketinga stratēģijā?

Daži mūsu ieteikumi:

  • Jo īpaši rūpējieties par savu tēlu digitālajā vidē (mājas lapa, soc tīkli, portāli, utt) - jūs izvērtēs profesionāla “acs”;
  • Rūpejieties par reputāciju - laba reputācija palīdzēs būt priekšā konkurentiem;
  • Savu stratēģiju veidojiet tendētu uz ilgtermiņa sadarbību - jaunu klientu piesaiste izmaksā stipri dārgāk kā piepārdošana esošajiem;
  • Izvērtējiet savus komunikācijas kanālus - nevienmēr reklāmas būs efektīvākais klientu piesaistīšanas veids. Skatieties Infografiku

Citi raksti

Google oficiāli ievieš saites MI pārskatos uz meklēšanas rezultātiem

Pēc mēnešiem ilgas testēšanas Google oficiāli ieviesa šo metodi, lai palīdzētu meklētājiem izpētīt vairāk par interesējošo tematu. Agrāk īsajā kopsavilkumā parādījās tikai tekstuāla informācija, tagad tai bieži vien tiek pievienotas arī saites uz atbilstošiem resursiem. Pirms dažām nedēļām pamanījām, ka Google sasaista tekstu mākslīgā intelekta (MI) pārskatos ar saviem meklēšanas rezultātiem. Šodien tā ir kļuvusi par jaunu oficiālu funkciju MI pārskatos.

Uzzini vairāk

Kas ir atbildes meklētāja optimizācija (AEO)? Seši soļi vēl labākai sasniedzamībai

Daudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.

Uzzini vairāk

Kā atklāt slēptos 50% no mārketinga ROI

Iedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.

Uzzini vairāk