FCR logo

Blogs

Komunikācijas īpatnības B2B

Dažādi novērojumi un ieteikumi B2B komunikācijā.

Daži mūsu novērojumi:

  • B2B komunikācijā mūsu klients parasti ir profesionālis; viņš zina ko vēlas, var labi novērtēt mūsu piedāvājumu;
  • Bieži lēmumu par darījumu izlemj koleģiāli - jo mazāka iespēja, ka lēmums būs emocionāls; 
  • Lēmums tiek pieņemts ilgākā laika periodā par ievērojami lielākām darījumu naudas summām -  lielāka atbildība.

Kā šo informāciju izmantot mārketinga stratēģijā?

Daži mūsu ieteikumi:

  • Jo īpaši rūpējieties par savu tēlu digitālajā vidē (mājas lapa, soc tīkli, portāli, utt) - jūs izvērtēs profesionāla “acs”;
  • Rūpejieties par reputāciju - laba reputācija palīdzēs būt priekšā konkurentiem;
  • Savu stratēģiju veidojiet tendētu uz ilgtermiņa sadarbību - jaunu klientu piesaiste izmaksā stipri dārgāk kā piepārdošana esošajiem;
  • Izvērtējiet savus komunikācijas kanālus - nevienmēr reklāmas būs efektīvākais klientu piesaistīšanas veids. Skatieties Infografiku

Citi raksti

Google Ads testē jaunus reklāmai veltītus budžeta rīkus

Google Ads testē rīkus, kas ļauj paātrināt rezultātu sasniegšanu un gudrāk mainīt reklāmas apjomu īstermiņa akcijās, dodot mārketinga komandām lielāku kontroli pār kampaņām situācijās, kad laiks ir svarīgs.

Uzzini vairāk

DM jaunumi: kas mainījies un kā reaģēt

Vēl viens mēnesis, vēl viena pārmaiņu kārta, kas no jauna definē digitālās redzamības jēdzienu. No MI vadītiem SERP līdz pārlūku karam, TikTok iesaistīšanās rādītājiem un attīstītajām ietekmētāju ekosistēmām, 2025. gada augusts atnesa reālas pārmaiņas, nevis tikai troksni un satraukumu.

Uzzini vairāk

Negatīvais SEO. Kā atpazīt un novērst?

Negatīvā ietekme uz meklētājprogrammu pozīcijām jeb SEO ir tīša vietnes organisko meklētājprogrammu reitingu sabotēšana. Šo uzbrukumu vaininieki bieži vien ir konkurenti, kas cenšas nozagt jūsu vietnes apmeklētāju plūsmu un reitingus.

Uzzini vairāk