FCR logo

Datu analīze

Reklāmas datu analīze ir process, kurā tiek pārskatīti un novērtēti reklāmas kampaņu rezultāti, izmantojot dažādus statistikas un analītikas rīkus. Tā palīdz uzņēmumiem saprast, kuras reklāmas, kanāli un ziņojumi darbojas vislabāk, kā arī noteikt uzlabojumu iespējas. Šī analīze ļauj pieņemt pamatotus lēmumus, optimizēt reklāmas budžetu un sasniegt uzņēmuma mērķus efektīvāk.

Kāpēc datu analīze?

Datu analīze sniegs objektīvu un ļoti vērtīgu informāciju par Jūsu potenciālo klientu un atklās, kā virzīties tālāk, lai klients no potenciāla kļūtu par reālu.

Kā tas notiek?

Klienti, kas pamatā caur Google Ads reklāmām un sociālajiem tīkliem, nonākuši uzņēmuma mājas lapā, ir datu analītiķa izpētes objekts.

Datu analītiķis ir kvalificēts speciālists, kuram ir zināšanas, kā iegūt datus, kādas tehnikas izmantot, tos apstrādājot un analizējot, un kā iegūto informāciju izmantot tālāk biznesa attīstībai.

Datu ieguvei un analīzei mēs pamatā izmantojam Google Analytics platformu, jo mūsuprāt, tā palīdz iegūt objektīvus datus un mūsu speciālists tajā orientējas kā zivs ūdenī.

Vēlies uzzināt vairāk?

Pieteikt konsultāciju