FCR logo

Remārketings

Ar reklāmu vai dabiski piesaistītie jaunie mājas lapas apmeklētāji reti kad atgriežas mājas lapā.

Kas ir atkārtotais mārketings?

Nebūtu pareizi uzskatīt, ka šiem apmeklētājiem Jūsu piedāvājums nav škitis saistošs – bieži vien par mājas lapas apmeklēšanas iemeslu ir kalpojis ātrs impulss, izpēte vai piedāvājuma salīdzināšana. Vai arī, iespējams, kaut kas ir novērsis uzmanību un viņi ir pametuši mājas lapu.

Citos gadījumos apmeklētāji ir pametuši mājas lapu svarīga pirkuma vai pieteikuma izdarīšanas posma vidū.

Ar remārketinga jeb atkārtotā mārketinga palīdzību Jūs varat atkāroti uzrunāt šos apmeklētājus, atgādinot viņiem par veikto apmeklējumu un liekot atcerēties sākotnējo impulsu, kāpēc vispār Jūsu mājas lapa tika apmeklēta. Tā Jūs varat atgriezt šos apmeklētājus atpakaļ mājas lapā, lai turpinātu veidot attiecības un palielinātu iespēju, ka viņi izvēlēsies tieši Jūsu produktu vai pakalpojumu.

Uzrunā atkārtoti klientus jau šodien!

Saņemt piedāvājumu

Atkārtotā mārketinga darbības principi

Atkārtotā mārketinga tehnoloģija izmanto sīkdatnes (cookies), lai anonimi atpazītu mājas lapas apmekētājus, kas devuši atļauju skatīt sīkdatnes.

Mājaslapas apmeklējuma uzskaites tehnoloģija

Savā mājas lapā ievietojot konkrēto koda rindu, Jums būs iespēja anonīmi ievietot sīkdatnes jauno apmeklētāju pārlūkprogrammā. Šīs sīkdatnes ļauj Google un Facebook noteikt, kuri interneta lietotāji ir bijuši Jūsu mājas lapā un nodrošina iespēju parādīt šiem apmeklētājiem Jūsu reklāmu, kad viņi atrodas dažādās mājas lapās, savā Facebook profilā vai meklējot konkrētus atslēgas vārdus Google meklētājsistēmā.

Klientiem vienmēr atgādina

Īpaši noderīgā šī tehnoloģija ir uzņēmumiem, kuri piedāvā produktu vai pakalpojumu, kura lēmuma pieņemšanas laiks un pārdošanas posms ir garš, piemēram, auto iegāde, dzīvokļa iegāde, studiju programmas izvēle. Arī uzņēmiem, kuru pārdošanas posms ir īsāks, atkārtotais mārketings ir noderīgs, lai mudinātu klientu veikt izvēli par labu Jūsu piedāvājumus nevis konkurentu.

Nenogurdina klientu

Parasti atkārtotā mārketinga platformas nodrošina iespējas pielāgot remārketinga kampaņas atkarībā no tā cik bieži un kad vēlaties atkārtoti uzrunāt mājas lapas apmeklētājus.

Par ko es maksāju?

Atkārtotais mārektings darbojas tāpat kā citas interneta reklāmas tehnoloģijas un Jūs maksājat tikai tad, kad uz reklāmas tiek uzklikšķināt un klients aizvest uz Jūsu majas lapu. Līdz ar to atkārtotais mārketings ir zema budžeta un augstas efektivitātes instruments, kas ļaus atgriezt tos potenciālos klientus, kas savādāk tiktu zaudēti.

Atkārtotā mārketinga kanāli

Atkārtotā mārketinga tehnoloģija izmanto sīkdatnes (cookies), lai anonīmi izsekotu mājaslapas apmeklētājus.

Google Display Network

Ar Google Display Network sasniedzamo interneta vietņu skaits ir milzīgs – ir iespējams sasniegt vairāk par 90% no visām vietnēm. Atkārtotā mārketinga kampaņas izmanto šo resursu, lai varētu atkārtoti uzrunāt Jūsu potenciālos klientus. Tāpat ir iespējams izmantot visus baneru reklāmas tārgetēšanas veidus – pēc interesēm, vietņu tēmām, konteksta, demogrāfijas datiem utt. Līdz ar to Jūs varat izveidot specifskus atkārtotā mārektinga vēstījumus ļoti konkrētām auditorijām. Lai izmantotu šo atkārtotā mārektinga veidu ir nepieciešami reklāmas baneri.

Google Ads atslēgvārdu

Atslēgvārdu atkārtotā mārketinga jeb RLSA reklāmas tiek izvietotas Google meklētājsistēma blakus parastajām atslēgvārdu reklāmām. Tāpat kā atslēgvārdu reklāmas, atkārtotā mārketinga reklāmas arī ir teksta reklāmas un ļauj izmantot visas atslēgvārdu reklāmas funkcijas. Šis remārketinga veids ir paredzēts, lai atkārtoti uzrunātu tos apmeklētājus, kas ienākuši mājas lapā no atslēgvārdu reklāmas un nākamreiz klientam ierakstot kādu no Jūsu kampaņas atslēgvārdiem Jūs varēsiet identificēt tieši šo lietotāju un attiecīgi pielāgot reklāmu un klikšķa cenu.

Facebook

Facebook atkārtotais mārketings no pārējiem atšķiras ar to, ka varēsiet atkārtoti uzrunāt savus mājas lapas apmeklētājus tieši Facebook platformā. Šis remārketinga veids ir īpaši noderīgs, lai Facebook platformā varētu identificēt savus esošos, potenciālos un jaunos klientu, kas bijuši Jūsu mājas lapā, lai pastiprinātu jau esošās rekāmas kampaņas arī šeit. Tāpat Facebook remārketings ļaus piesaistīt mājas lapas sekotājus Jūsu Facebook profilam un iesaistīt sociālo tīklu kampaņās. Pareizi lietojot šo rīku Jūs spēsiet saviem klientiem nodrošināt daudz plašāku zīmola pieredzi.

Uzrunā atkārtoti klientus jau šodien!

Saņemt piedāvājumu