Display Network ir Google reklāmas tīkls, kas sastāv no daudzām partneru mājaslapām, portāliem, un lietotnēm, kurās tiek rādītas vizuālās reklāmas (baneri, vizuālie materiāli). Šis tīkls ļauj uzņēmumiem sasniegt plašu auditoriju, izvietojot reklāmas dažādos vispārīgajos vai nišas portālos, lai veicinātu zīmola atpazīstamību, produktu pārdošanu vai informācijas izplatīšanu.

Mērķi, kuru sasniegšanai visbiežāk izmanto Google Display Network kampaņas:
- Zīmola veidošana un stiprināšana: Palielināt uzņēmuma vai produkta atpazīstamību plašā auditorijā, veidojot ciešāku saikni ar patērētājiem.
- Jaunu klientu piesaiste: Izmantojot plašu reklāmas tīklu, sasniegt cilvēkus, kuri vēl neko par jūsu zīmolu nezina, un ieinteresēt viņus jūsu piedāvājumā.
- Reklāmas izdevumu efektivitātes uzlabošana: bieži vien mājas lapas apmeklējumu izmaksas ir ievērojami zemākas, salīdzinot ar Search Network kampaņām.
- Atkārtota iesaiste un klientu lojalitāte: Atgādināt par sevi un uzturēt kontaktu ar esošo klientu bāzi, veidojot iespējas viņiem atkal izvēlēties jūsu uzņēmumu.
GDN (Google Display Network) kampaņu galvenās priekšrocības un trūkumi:
Priekšrocības
- Plaša sasniedzamība: GDN ļauj reklamētājam sasniegt plašu auditoriju – daudzās vietnes, aplikācijās un video platformās.
- Zīmola atpazīstamības veidošana: Efektīvi veidot zīmola atpazīstamību ar vizuālām reklāmām.
- Reklāmas formātu daudzveidība: Vari izmantot statiskas baneru reklāmas, animācijas vai video formātus.
Trūkumi
- Zema klikšķu likme (CTR): Reklāmas var tikt rādītas plašai auditorijai, bet to saņemtais klikšķu skaits bieži ir zems, kas ietekmē kopējo reklāmas efektivitāti un atdevi.
- Mazāk precīza auditorijas mērķēšana: salīdzinot ar citiem kampaņu veidiem, šī mērķauditorijas atlase ir mazāk pilnīga un dažreiz var novest pie nevēlamu vai mazāk atbilstošu lietotāju sasniegšanas.