LinkedIn reklāmas un LinkedIn e-pasta reklāmas
LinkedIn reklāmas ir spēcīgs rīks B2B mārketingā, kas ļauj sasniegt profesionāļu auditoriju. Šīs reklāmas parādās lietotāju plūsmās, sānjoslās vai kā dinamiskas un karuseļreklāmas, palīdzot uzņēmumiem veicināt zīmola atpazīstamību, gūt potenciālos klientus vai palielināt tīmekļa vietnes apmeklējumu. Ar precīzu mērķauditorijas noteikšanu, pamatojoties uz amatu, uzņēmuma lielumu, nozari un citām īpašībām, LinkedIn reklāmas ļauj veidot pārdomātas kampaņas, kas tieši uzrunā lēmumu pieņēmējus.

LinkedIn e-pasta reklāmas, kas saucas arī par Sponsored InMail vai Message Ads, ļauj veidotājiem sūtīt personalizētas ziņas tieši lietotāja LinkedIn iesūtnē. Šīs reklāmas ir efektīvas potenciālo klientu vadīšanā, pasākumu ielūgumos un produktu reklamēšanā. Tās tiek nosūtītas tikai tad, kad lietotāji ir aktīvi LinkedIn, kas nodrošina augstākas atvēršanas un iesaistīšanās likmes. Apvienojot abus formātus – displeja reklāmas un e-pasta reklāmas – var būtiski uzlabot sasniedzamību un konversiju, piesaistot lietotājus dažādās platformas vietās. Kopā tie veido spēcīgu digitālo stratēģiju B2B panākumiem.