FCR logo

Ar ko sākt?

Ieraugiet sava uzņēmuma seju digitālajā spogulī!‬‭

Pirms ieguldāt naudu reklāmās internetā, ieskatieties digitālajā spogulī un noskaidrojiet, kā Jūsu uzņēmumu redz potenciālie klienti digitālajā vidē! Iespējams, pirms maksas reklāmu pasūtīšanas būs jāpaveic mājasdarbs vēlamā digitālā tēla radīšanā.

Kas ir digitālais spogulis?

Jūsu uzņēmuma tēls jeb identitāte digitālajā vidē, vēstījums, ko par sevi nododat potenciālajiem klientiem. Šajā jēdzienā ietilpst uzņēmuma atrodamība meklētājprogrammās un sociālajos medijos, mājaslapas un sociālo mediju kontu uzturēšana.

Ko uzņēmums var redzēt digitālajā spogulī?

Digitālais spogulis ir pirmais solis, kas veicams, pirms uzņēmums sāk ceļu pie potenciālajiem klientiem digitālajā vidē.

Vispirms jāsaprot, vai potenciālie klienti uzņēmumu vispār redz. Spogulis lieliski parāda uzņēmuma priekšrocības un, protams, arī lietas, kuras nepieciešams uzlabot.

Jūs taču rūpējaties par to, lai fiziskais veikals ir pamanāms un atpazīstams. Tieši tāpat ir jāparūpējas arī par uzņēmuma tēlu digitālajā vidē – lai mājaslapa būtu atrodama, pievilcīga un viegli uztverama, lai uzņēmums būtu pamanāms sociālajos tīklos – īpaši tajos, kurus apmeklē uzņēmuma mērķauditorija. Svarīga ir arī autoritātes veidošana, sniedzot komentārus citiem medijiem par nozari, kurā esat eksperts.

Kur iegūt šādu spoguli?

Pašam uzņēmumam nav nemaz tik viegli sevi novērtēt, jo ir nepieciešams objektīvs skatījums no malas. Turklāt mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ļoti bieži štatā nav cilvēka, kurš būtu specializējies digitālā mārketinga jautājumos un varētu izvērtēt uzņēmuma seju.

Digitālā mārketinga aģentūras FCR speciālisti ar prieku izveidos digitālās klātbūtnes novērtējumu Jūsu uzņēmumam un sniegs labākos ieteikumus, lai tā kļūtu perfekta!

‬‭Ieguvumi no optimālas digitālās klātbūtnes

Konkurencei kļūstot arvien spraigākai praktiski ikvienā nozarē, uzņēmumiem ar sakārtotu digitālo klātbūtni rodas acīmredzamas priekšrocības pār konkurentiem.

  • Lieliska atrodamība meklētājprogrammu rezultātos.
  • Pozitīva tēla veidošana mērķa auditorijai.
  • Iespējas tiešai klientu uzrunāšanai digitālos kanālos.
  • Operatīva atgriezeniskā saikne.
  • Labāki pārdošanas rezultāti ne tikai internetā, bet arī klātienē.
  • Kvalitatīvs pamats apmaksātām, veiksmīgām tiešsaistes reklāmas kampaņām.

Spiediet šeit, lai redzētu uzņēmuma seju digitālajā spogulī!

Pieteikt konsultāciju