FCR logo

Blogs

Internacionālā biznesa attīstība - tirdzniecības uzlabošana

Kompānija Google kopā ar Euromonitor veica aptauju, kurā piedalījās 6000 pircēji no dažādām Eiropas valstīm. Aptaujas mērķis bija noskaidrot pircēju tiešsaistes uzvedību iepērkoties ārzemju interneta veikalos, un saprast, kas palīdz vai traucē veikt šos pirkumus.

Uzzini vairāk

Maldinājumi par Youtube reklāmu

Bens Džonsons Google radošo darbu direktors uzsver dažus kļūdainus cilvēku priekšstatus par YouTube reklāmu, kā arī Google komanda sniedz ieteikumus kā varētu pārveidot maldinājums par labu reklāmu.

Uzzini vairāk

Patērētāju uzvedība Covid 19 ārkārtas situācijas laikā

Google pētījums apliecina, ka ārkārtas situācijas laikā patērētāji vēlējās iegūt daudz precīzāku un izsmeļošāku informāciju par iepirkšanās iespējām un tirdzniecības vietām. Cilvēki Google meklētājsistēmā aktīvi meklēja informāciju par tirdzniecības vietu darba laiku, tirdzniecības vietas, kur varētu iepirkties droši – bez cilvēku drūzmas u.c.

Uzzini vairāk