Būtiski mainījās arī cilvēku iepirkšanās ieradumi tiešsaistē. Pieauga nepieciešamība pēc piegādes uz mājām – turklāt līdz namdurvīm pasūtīja ne tikai pārtiku, bet arī ikdienas lietošanas preces un pakalpojumus. Tā, piemēram, Anglijā daudz biežāk ar piegādi uz mājām pasūtīja kompostu, kas, visticamāk, ir saistīts ar cilvēku vēlmi pašu spēkiem iekārtot dārzu, balkonu u.c. Savukārt Itālijā ārkārtas situācijas laikā būtiski pieauga interese par aprūpētāju pakalpojumiem mājās.
Šobrīd ārkārtas situācijas noteiktie ierobežojumi ir mazinājušies, taču cilvēki ir mainījuši savus ikdienas ieradumus. Tādēļ – īpaši, ja vēlaties uzrunāt pontenciālos klientus tiešsaistē, ir vērts padomāt, vai saturs, ko publicējat interneta vietnēs, pilnībā apmierina patērētāju vēlmes un intereses. Iespējams, ir vērts pārskatīt informāciju uzņēmuma mājas lapā, sociālajos tīklos un citās digitālajās platformās un padomāt, vai informācija pircējam rada pārliecību, ka iepirkties pie Jums ir droši un uzticami. Ieteicams arī pārskatīt tiešsaistē piedāvāto produktu un pakalpojumu klāstu, kā arī veikt izmaiņas servisā, lai uzlabotu pārdošanu.
Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.
Uzzini vairākDigitālais mārketings šobrīd dinamiski attīstās, pateicoties mainīgajiem veidiem, kā cilvēki meklē informāciju tiešsaistē. Uzņēmumiem pienācis laiks optimizēt savas saskarnes, platformas un vietnes, lai tās neatpaliktu no mainīgās balss meklēšanas ainavas.
Uzzini vairākLīdz šī gada beigām palikuši mazāk nekā četri mēneši, un jūs, iespējams, esat sākuši vai drīz sāksiet radīt digitālā mārketinga plānu 2024. gadam. Lai jaunajā gadā paplašinātu un sasniegtu savus mērķus, izpētīsim piecas visbiežāk minētās digitālā mārketinga tendences.
Uzzini vairāk