Būtiski mainījās arī cilvēku iepirkšanās ieradumi tiešsaistē. Pieauga nepieciešamība pēc piegādes uz mājām – turklāt līdz namdurvīm pasūtīja ne tikai pārtiku, bet arī ikdienas lietošanas preces un pakalpojumus. Tā, piemēram, Anglijā daudz biežāk ar piegādi uz mājām pasūtīja kompostu, kas, visticamāk, ir saistīts ar cilvēku vēlmi pašu spēkiem iekārtot dārzu, balkonu u.c. Savukārt Itālijā ārkārtas situācijas laikā būtiski pieauga interese par aprūpētāju pakalpojumiem mājās.
Šobrīd ārkārtas situācijas noteiktie ierobežojumi ir mazinājušies, taču cilvēki ir mainījuši savus ikdienas ieradumus. Tādēļ – īpaši, ja vēlaties uzrunāt pontenciālos klientus tiešsaistē, ir vērts padomāt, vai saturs, ko publicējat interneta vietnēs, pilnībā apmierina patērētāju vēlmes un intereses. Iespējams, ir vērts pārskatīt informāciju uzņēmuma mājas lapā, sociālajos tīklos un citās digitālajās platformās un padomāt, vai informācija pircējam rada pārliecību, ka iepirkties pie Jums ir droši un uzticami. Ieteicams arī pārskatīt tiešsaistē piedāvāto produktu un pakalpojumu klāstu, kā arī veikt izmaiņas servisā, lai uzlabotu pārdošanu.
Google Ads testē rīkus, kas ļauj paātrināt rezultātu sasniegšanu un gudrāk mainīt reklāmas apjomu īstermiņa akcijās, dodot mārketinga komandām lielāku kontroli pār kampaņām situācijās, kad laiks ir svarīgs.
Uzzini vairākVēl viens mēnesis, vēl viena pārmaiņu kārta, kas no jauna definē digitālās redzamības jēdzienu. No MI vadītiem SERP līdz pārlūku karam, TikTok iesaistīšanās rādītājiem un attīstītajām ietekmētāju ekosistēmām, 2025. gada augusts atnesa reālas pārmaiņas, nevis tikai troksni un satraukumu.
Uzzini vairākNegatīvā ietekme uz meklētājprogrammu pozīcijām jeb SEO ir tīša vietnes organisko meklētājprogrammu reitingu sabotēšana. Šo uzbrukumu vaininieki bieži vien ir konkurenti, kas cenšas nozagt jūsu vietnes apmeklētāju plūsmu un reitingus.
Uzzini vairāk