FCR logo

Blogs

Patērētāju uzvedība Covid 19 ārkārtas situācijas laikā

Google pētījums apliecina, ka ārkārtas situācijas laikā patērētāji vēlējās iegūt daudz precīzāku un izsmeļošāku informāciju par iepirkšanās iespējām un tirdzniecības vietām. Cilvēki Google meklētājsistēmā aktīvi meklēja informāciju par tirdzniecības vietu darba laiku, tirdzniecības vietas, kur varētu iepirkties droši – bez cilvēku drūzmas u.c.

Būtiski mainījās arī cilvēku iepirkšanās ieradumi tiešsaistē. Pieauga  nepieciešamība pēc piegādes uz mājām – turklāt līdz namdurvīm pasūtīja ne tikai pārtiku, bet arī ikdienas lietošanas preces un pakalpojumus. Tā, piemēram, Anglijā  daudz biežāk ar piegādi uz mājām pasūtīja kompostu, kas, visticamāk, ir saistīts ar cilvēku vēlmi pašu spēkiem iekārtot  dārzu, balkonu u.c. Savukārt Itālijā ārkārtas situācijas laikā būtiski pieauga interese par aprūpētāju pakalpojumiem mājās.

Šobrīd ārkārtas situācijas noteiktie ierobežojumi ir mazinājušies, taču cilvēki ir mainījuši savus ikdienas ieradumus. Tādēļ – īpaši, ja vēlaties uzrunāt pontenciālos klientus tiešsaistē, ir vērts padomāt, vai saturs, ko publicējat interneta vietnēs, pilnībā apmierina patērētāju vēlmes un intereses. Iespējams, ir vērts pārskatīt informāciju uzņēmuma mājas lapā, sociālajos tīklos un citās digitālajās platformās un padomāt, vai informācija pircējam rada pārliecību, ka iepirkties pie Jums ir droši un uzticami. Ieteicams arī pārskatīt tiešsaistē piedāvāto produktu un pakalpojumu klāstu, kā arī veikt izmaiņas servisā, lai uzlabotu pārdošanu.

Citi raksti

Maldinājumi par Youtube reklāmu

Bens Džonsons Google radošo darbu direktors uzsver dažus kļūdainus cilvēku priekšstatus par YouTube reklāmu, kā arī Google komanda sniedz ieteikumus kā varētu pārveidot maldinājums par labu reklāmu.

Uzzini vairāk

Kāds mājas lapas saturs uzrunās tieši jūsu mērķauditoriju?

Uzņēmuma mājas lapā Jūs varat radoši izpausties, veidojot visdažādāko saturu. Taču, ja vēlaties uzrunāt tieši savu mērķauditoriju, precīzi izvēlieties formu un vēstījumu, ko vēlaties nodot saviem potenciālajiem klientiem.

Uzzini vairāk

Atsauksmes mājas lapā – rīks, kas pārliecinās potenciālos klientus un radīs uzticamību!

Lai Jūsu potenciālie klienti iegādātos Jūsu produktus / pakalpojumus, Jums tie ir jāpārliecina. Vispārliecinošākais rīks ir klientu atsauksmes par Jums kā uzņēmumu, Jūsu produktu vai pakalpojumu, Jūsu uzņēmuma servisu. Šīs atsauksmes būtiski izvietot gan Jūsu uzņēmuma mājas lapā, gan sociālajos tīklos, gan Google servisos. Tām ir jābūt saturīgām, viegli uztveramām un pārliecinošām.

Uzzini vairāk