FCR Digital logo latviešu versija ar tekstu "Digitālā mārketinga aģentūra".
Blogs

Patērētāju uzvedība Covid 19 ārkārtas situācijas laikā

Google pētījums apliecina, ka ārkārtas situācijas laikā patērētāji vēlējās iegūt daudz precīzāku un izsmeļošāku informāciju par iepirkšanās iespējām un tirdzniecības vietām. Cilvēki Google meklētājsistēmā aktīvi meklēja informāciju par tirdzniecības vietu darba laiku, tirdzniecības vietas, kur varētu iepirkties droši – bez cilvēku drūzmas u.c.

Būtiski mainījās arī cilvēku iepirkšanās ieradumi tiešsaistē. Pieauga  nepieciešamība pēc piegādes uz mājām – turklāt līdz namdurvīm pasūtīja ne tikai pārtiku, bet arī ikdienas lietošanas preces un pakalpojumus. Tā, piemēram, Anglijā  daudz biežāk ar piegādi uz mājām pasūtīja kompostu, kas, visticamāk, ir saistīts ar cilvēku vēlmi pašu spēkiem iekārtot  dārzu, balkonu u.c. Savukārt Itālijā ārkārtas situācijas laikā būtiski pieauga interese par aprūpētāju pakalpojumiem mājās.

Šobrīd ārkārtas situācijas noteiktie ierobežojumi ir mazinājušies, taču cilvēki ir mainījuši savus ikdienas ieradumus. Tādēļ – īpaši, ja vēlaties uzrunāt pontenciālos klientus tiešsaistē, ir vērts padomāt, vai saturs, ko publicējat interneta vietnēs, pilnībā apmierina patērētāju vēlmes un intereses. Iespējams, ir vērts pārskatīt informāciju uzņēmuma mājas lapā, sociālajos tīklos un citās digitālajās platformās un padomāt, vai informācija pircējam rada pārliecību, ka iepirkties pie Jums ir droši un uzticami. Ieteicams arī pārskatīt tiešsaistē piedāvāto produktu un pakalpojumu klāstu, kā arī veikt izmaiņas servisā, lai uzlabotu pārdošanu.

Citi raksti

Facebook reklāmas vs Google reklāmas: kuru izvēlēties?  

Facebook Ads (Meta) un Google Ads turpina dominēt globālajā digitālās reklāmas industrijā un, saprotams, tas tuvākajā nākotnē nemainīsies. Tomēr svarīgi saprast, kā izmantot šīs platformas maksimāla rezultāta sasniegšanai, nevis “dedzināt” mārketinga budžeta resursus, negūstot vēlamo atdevi.

Uzzini vairāk

Google ievieš vienotu atzīmi Sponsored Results. Kā tas ietekmēs PPC?

Google ievieš jaunu globālu reklāmu marķējumu “Sponsored Results” — noskaidrosim, kā tas ietekmēs apmaksāto meklēšanu.

Uzzini vairāk

Google Ads testē jaunus reklāmai veltītus budžeta rīkus

Google Ads testē rīkus, kas ļauj paātrināt rezultātu sasniegšanu un gudrāk mainīt reklāmas apjomu īstermiņa akcijās, dodot mārketinga komandām lielāku kontroli pār kampaņām situācijās, kad laiks ir svarīgs.

Uzzini vairāk