FCR logo

Blogs

Patērētāju uzvedība Covid 19 ārkārtas situācijas laikā

Google pētījums apliecina, ka ārkārtas situācijas laikā patērētāji vēlējās iegūt daudz precīzāku un izsmeļošāku informāciju par iepirkšanās iespējām un tirdzniecības vietām. Cilvēki Google meklētājsistēmā aktīvi meklēja informāciju par tirdzniecības vietu darba laiku, tirdzniecības vietas, kur varētu iepirkties droši – bez cilvēku drūzmas u.c.

Būtiski mainījās arī cilvēku iepirkšanās ieradumi tiešsaistē. Pieauga  nepieciešamība pēc piegādes uz mājām – turklāt līdz namdurvīm pasūtīja ne tikai pārtiku, bet arī ikdienas lietošanas preces un pakalpojumus. Tā, piemēram, Anglijā  daudz biežāk ar piegādi uz mājām pasūtīja kompostu, kas, visticamāk, ir saistīts ar cilvēku vēlmi pašu spēkiem iekārtot  dārzu, balkonu u.c. Savukārt Itālijā ārkārtas situācijas laikā būtiski pieauga interese par aprūpētāju pakalpojumiem mājās.

Šobrīd ārkārtas situācijas noteiktie ierobežojumi ir mazinājušies, taču cilvēki ir mainījuši savus ikdienas ieradumus. Tādēļ – īpaši, ja vēlaties uzrunāt pontenciālos klientus tiešsaistē, ir vērts padomāt, vai saturs, ko publicējat interneta vietnēs, pilnībā apmierina patērētāju vēlmes un intereses. Iespējams, ir vērts pārskatīt informāciju uzņēmuma mājas lapā, sociālajos tīklos un citās digitālajās platformās un padomāt, vai informācija pircējam rada pārliecību, ka iepirkties pie Jums ir droši un uzticami. Ieteicams arī pārskatīt tiešsaistē piedāvāto produktu un pakalpojumu klāstu, kā arī veikt izmaiņas servisā, lai uzlabotu pārdošanu.

Citi raksti

Kā mākslīgais intelekts maina SEO par labu cilvēkam

Mākslīgais intelekts (MI) arvien būtiskāk maina meklētājprogrammu algoritmus un SEO uzdevumus, ietekmē atslēgvārdu izpēti un satura veidošanu. Turklāt tas notiek par labu nevis Google sistēmas kontrolsarakstiem, bet meklētājiem – cilvēkiem, kas vēlas saņemt noderīgu informāciju.

Uzzini vairāk

SEO: Kā vietnes rangu Google ietekmē sociālie mediji

Sociālo mediju SEO stratēģija var palīdzēt jūsu uzņēmumam veidot dziļākas attiecības ar klientiem, optimizēt saturu, lai tas parādītos augstāk meklēšanas rezultātu lapās (SERP), un palīdzēt jums labāk sasniegt savu auditoriju tur, kur tā pavada visvairāk laika. Lūk, viss, kas jums jāzina, lai īstenotu veiksmīgu sociālo mediju SEO stratēģiju!

Uzzini vairāk

B2B: Meta Reklāmas kā alternatīva LinkedIn

Sasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.

Uzzini vairāk