FCR logo

Blogs

Google statistikas lietotājus gaida lielas pārmaiņas

Google nākamgad slēgs daudziem tik ierasto tiesšaistes statistikas rīku Universal Analytics, tāpēc pēdējais laiks iepazīties ar pārmaiņu būtību un sākt izmēģināt jauno analītikas rīku paralēli līdz šim lietotajam, iesaka digitālā mārketinga aģentūras FCR eksperts Mārtiņš Tirzītis.

Google Universal Analytics īpašumi pārtrauks jaunas statistikas uzskaiti unapstrādi 2023. gada 1. jūlijā, savukārt rīka Universal Analytics 360 īpašumi pārtrauks darbību 2023. gada 1. oktobrī.

Tomēr iepriekš uzkrātie dati pakalpojumā Universal Analytics tiks uzglabātivismaz sešus mēnešus pēc iepriekš norādītajiem slēgšanas datumiem.

Kāpēc Google veic šo pāreju?

“Universal Analytics tika veidots tiešsaistes mērījumiem, kas balstījās uz galddatoru ģenerēto datu plūsmu, neatkarīgām sesijām un vieglāk uzskaitāmiem datiem no sīkfailiem,” norādījis Google direktors Rasels Kečams. “Šī mērīšanas metodika šobrīd jau ir novecojusi.”

Google Analytics 4 (GA4) atšķiras no tā priekšgājēja, jo tā darbojas vairākās platformās, nebalstās uz sīkfailiem un mērīšanai izmanto uz notikumiem balstītu datu modeli. Tajā netiek saglabātas arī IP adreses, kas var palīdzēt zīmoliem ievērot daudzviet pieņemtās prasības privātuma aizsardzībai.

Īsa Google Analytics 4 vēsture

GA4 tika laists klajā 2020. gada oktobrī, solot padziļinātu datu apkopošanu, labāku integrāciju ar Google Ads reklāmu publicēšanas rīku un starpierīču mērīšanas iespējām. Kopš tā laika uzņēmums ir veicis šādus atjauninājumus savājaunajā galvenajā analītikas platformā.

·       Google Analytics 4 atjauninājumi ietver uz datiem balstītu attiecināšanu, datormācīšanās modeļus, lai aizpildītu mērījumu nepilnības, un meklēšanas konsoles integrāciju.

·       Google Analytics 4 var integrēt ar Google Search Console meklēšanas pārskatu rīku.

·       Tiek izveidota jauna Google Analytics 4 mājaslapa.

·       Pieejama Search Ads 360 integrācija Google Analytics 4.

Kāpēc mums un jums tas irsvarīgi?

Ja vēl neesat iestatījis savus GA4 rekvizītus, tagad ir īstais laiks. Laigan līdz galīgajai pārejai palicis vēl vairāk nekā gads, GA4 konfigurēšana tagad ļaus tai sākt izsekot jūsu interesējošos datus, lai vēsturiskie dati būtu pieejami, kad tie būs jāsāk lietot.

Digitālā mārketinga aģentūra FCR tāpat piedāvā visiem interesentiem pieteikties konsultācijai par visiem jautājumiem saistībā ar veiksmīgu Google rīku izmantošanu.

Vērts uztvert šo rakstu kā modinātāja zvanu: daudzi uzņēmumi un ar Google sistēmām saistītu pakalpojumu līdz šim reaģējuši visai negribīgi, kad runa ir par GA4 pieņemšanu. Pēc nepilniem 15 mēnešiem vairs nebūs iespējas vilcināties, tāpēc, jo pazīstamāka tad būs GA4 saskarne un tās piedāvātās iespējas, jo vieglāk būs īstenot šo pāreju.

Citi raksti

B2B: Meta Reklāmas kā alternatīva LinkedIn

Sasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.

Uzzini vairāk

Desmit svarīgākie jautājumi par Google piekrišanas režīmu v2

Kas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2) un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?

Uzzini vairāk

FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen

Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.

Uzzini vairāk