
Google Universal Analytics īpašumi pārtrauks jaunas statistikas uzskaiti unapstrādi 2023. gada 1. jūlijā, savukārt rīka Universal Analytics 360 īpašumi pārtrauks darbību 2023. gada 1. oktobrī.
Tomēr iepriekš uzkrātie dati pakalpojumā Universal Analytics tiks uzglabātivismaz sešus mēnešus pēc iepriekš norādītajiem slēgšanas datumiem.
“Universal Analytics tika veidots tiešsaistes mērījumiem, kas balstījās uz galddatoru ģenerēto datu plūsmu, neatkarīgām sesijām un vieglāk uzskaitāmiem datiem no sīkfailiem,” norādījis Google direktors Rasels Kečams. “Šī mērīšanas metodika šobrīd jau ir novecojusi.”
Google Analytics 4 (GA4) atšķiras no tā priekšgājēja, jo tā darbojas vairākās platformās, nebalstās uz sīkfailiem un mērīšanai izmanto uz notikumiem balstītu datu modeli. Tajā netiek saglabātas arī IP adreses, kas var palīdzēt zīmoliem ievērot daudzviet pieņemtās prasības privātuma aizsardzībai.
GA4 tika laists klajā 2020. gada oktobrī, solot padziļinātu datu apkopošanu, labāku integrāciju ar Google Ads reklāmu publicēšanas rīku un starpierīču mērīšanas iespējām. Kopš tā laika uzņēmums ir veicis šādus atjauninājumus savājaunajā galvenajā analītikas platformā.
Ja vēl neesat iestatījis savus GA4 rekvizītus, tagad ir īstais laiks. Laigan līdz galīgajai pārejai palicis vēl vairāk nekā gads, GA4 konfigurēšana tagad ļaus tai sākt izsekot jūsu interesējošos datus, lai vēsturiskie dati būtu pieejami, kad tie būs jāsāk lietot.
Digitālā mārketinga aģentūra FCR tāpat piedāvā visiem interesentiem pieteikties konsultācijai par visiem jautājumiem saistībā ar veiksmīgu Google rīku izmantošanu.
Vērts uztvert šo rakstu kā modinātāja zvanu: daudzi uzņēmumi un ar Google sistēmām saistītu pakalpojumu līdz šim reaģējuši visai negribīgi, kad runa ir par GA4 pieņemšanu. Pēc nepilniem 15 mēnešiem vairs nebūs iespējas vilcināties, tāpēc, jo pazīstamāka tad būs GA4 saskarne un tās piedāvātās iespējas, jo vieglāk būs īstenot šo pāreju.

Google ievieš jaunu globālu reklāmu marķējumu “Sponsored Results” — noskaidrosim, kā tas ietekmēs apmaksāto meklēšanu.
Uzzini vairāk
Google Ads testē rīkus, kas ļauj paātrināt rezultātu sasniegšanu un gudrāk mainīt reklāmas apjomu īstermiņa akcijās, dodot mārketinga komandām lielāku kontroli pār kampaņām situācijās, kad laiks ir svarīgs.
Uzzini vairāk
Vēl viens mēnesis, vēl viena pārmaiņu kārta, kas no jauna definē digitālās redzamības jēdzienu. No MI vadītiem SERP līdz pārlūku karam, TikTok iesaistīšanās rādītājiem un attīstītajām ietekmētāju ekosistēmām, 2025. gada augusts atnesa reālas pārmaiņas, nevis tikai troksni un satraukumu.
Uzzini vairāk