Uzņēmuma mājas lapa ir Jūsu biznesa spogulis, taču blogam ir pavisam cita funkcija. Blogam ir jābūt informatīvam, vērtīgam – tādam, lai cilvēkam, kas to reiz lasījis, būtu vēlme tajā atgriezties pēc jaunas informācijas. Šāds blogs mājas lapā veidos ciešu saikni ar Jūsu potenciālajiem klientiem. Īpaši tad, ja blogs tiks sasaistīts ar sociālajiem tīkliem, cilvēki no tiem kursēs uz Jūsu mājas lapu, zinot, ka atradīs tur noderīgu informāciju.
Vērtīgs blogs var uzlabot SEO rezultātus, piesaistīt ieinteresētu mērķauditoriju un, protams, veicināt pārdošanu.
Mēdz uzskatīt, ka garus rakstus internetā nelasa. Taču tas īsti neatbilst patiesībai. Ja saturs ir vērtīgs, ieinteresētā mērķauditorija to lasīs, un tas palīdz sasniegt vislabākos rezultātus.
Mājas lapas saturam, kas satur vēstījumu par Jūsu paveiktajiem darbiem, ir milzīgs spēks. Ja Jums ir klienti, kas gatavi atklāt pozitīvo pieredzi ar Jūsu uzņēmumu, izmantojiet šo informāciju radoši un mērķtiecīgi.
Vēstījumā vēlams akcentēt problēmu – izaicinājumu, ar kuru klients saskārās un kas viņam palīdzēja to atrisināt.
Ja vien iespējams, iekļaujiet skaitļus un faktus, kas apliecina sasniegtos rezultātus.
Izveidot e-grāmatu ar vērtīgu saturu ir ļoti labs satura mārketinga rīks. Ar to Jūs apliecināsiet esošajiem un potenciālajiem klientiem, ka esat profesionāļi un zinoši savā nozarē. Tas noteikti mudinās pievērst uzmanību Jūsu zīmolam un paliks atmiņā. Turklāt cilvēki, kas lasīs Jūsu e- grāmatu, visticamāk, ir visīstākā mērķauditorija un potenciālie klienti. Protams, mājas lapas apmeklētājiem augšupielādējot e-grāmatu, droši varat palūgt atstāt informāciju par sevi.
Produktu aprakstiem jārada simbioze ar Jūsu potenciālo klientu. Pretējā gadījumā mājas lapas apmeklētājs gluži vienkārši informāciju neuztvers. Tāpēc jau pirmajos teikumos atbildiet uz jautājumiem – kam paredzēts produkts un kā tas var palīdzēt atrisināt problēmu.
Atcerieties, ka mājas lapas saturs ir ēsma, kas Jūsu klientus aizved līdz potenciālajam pirkumam. Tāpēc veidojiet to garšīgu un baudāmu.
Vēl viens mēnesis, vēl viena pārmaiņu kārta, kas no jauna definē digitālās redzamības jēdzienu. No MI vadītiem SERP līdz pārlūku karam, TikTok iesaistīšanās rādītājiem un attīstītajām ietekmētāju ekosistēmām, 2025. gada augusts atnesa reālas pārmaiņas, nevis tikai troksni un satraukumu.
Uzzini vairākNegatīvā ietekme uz meklētājprogrammu pozīcijām jeb SEO ir tīša vietnes organisko meklētājprogrammu reitingu sabotēšana. Šo uzbrukumu vaininieki bieži vien ir konkurenti, kas cenšas nozagt jūsu vietnes apmeklētāju plūsmu un reitingus.
Uzzini vairākPēc mēnešiem ilgas testēšanas Google oficiāli ieviesa šo metodi, lai palīdzētu meklētājiem izpētīt vairāk par interesējošo tematu. Agrāk īsajā kopsavilkumā parādījās tikai tekstuāla informācija, tagad tai bieži vien tiek pievienotas arī saites uz atbilstošiem resursiem. Pirms dažām nedēļām pamanījām, ka Google sasaista tekstu mākslīgā intelekta (MI) pārskatos ar saviem meklēšanas rezultātiem. Šodien tā ir kļuvusi par jaunu oficiālu funkciju MI pārskatos.
Uzzini vairāk