FCR logo

Blogs

Kāds mājas lapas saturs uzrunās tieši jūsu mērķauditoriju?

Uzņēmuma mājas lapā Jūs varat radoši izpausties, veidojot visdažādāko saturu. Taču, ja vēlaties uzrunāt tieši savu mērķauditoriju, precīzi izvēlieties formu un vēstījumu, ko vēlaties nodot saviem potenciālajiem klientiem.

Blogs. Vai mūsdienās kāds lasa garus teksta palagus?

Uzņēmuma mājas lapa ir Jūsu biznesa spogulis, taču blogam ir pavisam cita funkcija.  Blogam ir jābūt informatīvam, vērtīgam – tādam,  lai cilvēkam, kas to reiz lasījis, būtu vēlme tajā atgriezties pēc jaunas informācijas. Šāds blogs mājas lapā veidos ciešu saikni ar Jūsu potenciālajiem klientiem. Īpaši tad, ja blogs tiks sasaistīts ar sociālajiem tīkliem, cilvēki no tiem kursēs uz Jūsu mājas lapu, zinot, ka atradīs tur noderīgu informāciju.

Vērtīgs blogs var uzlabot SEO rezultātus, piesaistīt ieinteresētu mērķauditoriju un, protams, veicināt pārdošanu.

Mēdz uzskatīt, ka garus rakstus internetā  nelasa. Taču tas īsti neatbilst patiesībai. Ja saturs ir vērtīgs, ieinteresētā mērķauditorija to lasīs, un tas palīdz sasniegt vislabākos rezultātus.

Ieteikumi:

  1. Strukturējiet blogu ar apakšvirsrakstiem, iekļaujot atpakaļsaites.
  2. Bloga apakšvirsrakstu optimālais garums ir 14 -17 vārdi.
  3. Bloga nosaukumos un apakšvirsrakstos izmantojiet jautājuma formu, jo tas palielina iesaisti apmēram par 20%.
  4. Regulāri atjaunojiet bloga saturu, lai nezaudētu lasītāju interesi un uzticēšanos.

Mudiniet klientus dalīties pozitīvajā pieredzē

Mājas lapas saturam, kas satur vēstījumu par Jūsu paveiktajiem darbiem, ir milzīgs spēks. Ja Jums ir klienti, kas gatavi atklāt pozitīvo pieredzi ar Jūsu uzņēmumu, izmantojiet šo informāciju radoši un mērķtiecīgi.

Vēstījumā vēlams akcentēt problēmu –  izaicinājumu, ar kuru klients saskārās un kas viņam palīdzēja to  atrisināt.

Ja vien iespējams, iekļaujiet skaitļus un faktus, kas apliecina sasniegtos rezultātus.

E grāmatas – vai ieguldījums ir tā vērts?

Izveidot e-grāmatu ar vērtīgu saturu ir ļoti labs satura mārketinga rīks. Ar to Jūs apliecināsiet  esošajiem un potenciālajiem klientiem, ka esat profesionāļi un zinoši savā nozarē. Tas noteikti mudinās pievērst uzmanību Jūsu zīmolam un  paliks atmiņā. Turklāt cilvēki, kas lasīs Jūsu e- grāmatu, visticamāk, ir visīstākā mērķauditorija un potenciālie klienti. Protams, mājas lapas apmeklētājiem augšupielādējot e-grāmatu, droši varat palūgt atstāt informāciju par sevi.

Produktu apraksti – kā ar tiem aizķert potenciālos klientus?

Produktu aprakstiem jārada simbioze ar Jūsu potenciālo klientu. Pretējā gadījumā mājas lapas apmeklētājs  gluži vienkārši informāciju neuztvers. Tāpēc jau pirmajos teikumos atbildiet uz jautājumiem – kam  paredzēts produkts un kā tas var palīdzēt atrisināt problēmu.

Atcerieties, ka mājas lapas saturs ir ēsma, kas Jūsu klientus aizved līdz potenciālajam pirkumam. Tāpēc veidojiet to garšīgu un baudāmu.

Citi raksti

Piecas galvenās lietas, kas jāzina par jauno Google Analytics 4

Pasaulē populārākā bezmaksas tiešsaistes statistikas sistēma Google Analytics jau pirms diviem gadiem paziņoja par plāniem būtiski mainīt datu uzskaites principus. Šobrīd atlicis vēl tikai viens gads, līdz ierastā uzskaites sistēma, Universal Analytics (UA), beigs darboties un tās lietotāji tiks lūgti pilnībā pāriet uz Google Analytics 4 (GA4).

Uzzini vairāk

Google statistikas lietotājus gaida lielas pārmaiņas

Google nākamgad slēgs daudziem tik ierasto tiesšaistes statistikas rīku Universal Analytics, tāpēc pēdējais laiks iepazīties ar pārmaiņu būtību un sākt izmēģināt jauno analītikas rīku paralēli līdz šim lietotajam, iesaka digitālā mārketinga aģentūras FCR eksperts Mārtiņš Tirzītis.

Uzzini vairāk

Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem

Maza uzņēmuma īpašniekam arī ir plašas iespējas iztērēt naudu, lai reklamētu savu biznesu. Tāpēc var gadīties, ka brīdī, kad izlemiet veicināt atrodamību tiešsaistē, Google reklāmām vairs daudz līdzekļu nav atlicis. Sniegsim dažus padomus, kā to ieguldīt pēc iespējas mērķtiecīgāk un ar lielāku atdevi.

Uzzini vairāk