Uzņēmuma mājas lapa ir Jūsu biznesa spogulis, taču blogam ir pavisam cita funkcija. Blogam ir jābūt informatīvam, vērtīgam – tādam, lai cilvēkam, kas to reiz lasījis, būtu vēlme tajā atgriezties pēc jaunas informācijas. Šāds blogs mājas lapā veidos ciešu saikni ar Jūsu potenciālajiem klientiem. Īpaši tad, ja blogs tiks sasaistīts ar sociālajiem tīkliem, cilvēki no tiem kursēs uz Jūsu mājas lapu, zinot, ka atradīs tur noderīgu informāciju.
Vērtīgs blogs var uzlabot SEO rezultātus, piesaistīt ieinteresētu mērķauditoriju un, protams, veicināt pārdošanu.
Mēdz uzskatīt, ka garus rakstus internetā nelasa. Taču tas īsti neatbilst patiesībai. Ja saturs ir vērtīgs, ieinteresētā mērķauditorija to lasīs, un tas palīdz sasniegt vislabākos rezultātus.
Mājas lapas saturam, kas satur vēstījumu par Jūsu paveiktajiem darbiem, ir milzīgs spēks. Ja Jums ir klienti, kas gatavi atklāt pozitīvo pieredzi ar Jūsu uzņēmumu, izmantojiet šo informāciju radoši un mērķtiecīgi.
Vēstījumā vēlams akcentēt problēmu – izaicinājumu, ar kuru klients saskārās un kas viņam palīdzēja to atrisināt.
Ja vien iespējams, iekļaujiet skaitļus un faktus, kas apliecina sasniegtos rezultātus.
Izveidot e-grāmatu ar vērtīgu saturu ir ļoti labs satura mārketinga rīks. Ar to Jūs apliecināsiet esošajiem un potenciālajiem klientiem, ka esat profesionāļi un zinoši savā nozarē. Tas noteikti mudinās pievērst uzmanību Jūsu zīmolam un paliks atmiņā. Turklāt cilvēki, kas lasīs Jūsu e- grāmatu, visticamāk, ir visīstākā mērķauditorija un potenciālie klienti. Protams, mājas lapas apmeklētājiem augšupielādējot e-grāmatu, droši varat palūgt atstāt informāciju par sevi.
Produktu aprakstiem jārada simbioze ar Jūsu potenciālo klientu. Pretējā gadījumā mājas lapas apmeklētājs gluži vienkārši informāciju neuztvers. Tāpēc jau pirmajos teikumos atbildiet uz jautājumiem – kam paredzēts produkts un kā tas var palīdzēt atrisināt problēmu.
Atcerieties, ka mājas lapas saturs ir ēsma, kas Jūsu klientus aizved līdz potenciālajam pirkumam. Tāpēc veidojiet to garšīgu un baudāmu.
Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.
Uzzini vairākDigitālais mārketings šobrīd dinamiski attīstās, pateicoties mainīgajiem veidiem, kā cilvēki meklē informāciju tiešsaistē. Uzņēmumiem pienācis laiks optimizēt savas saskarnes, platformas un vietnes, lai tās neatpaliktu no mainīgās balss meklēšanas ainavas.
Uzzini vairākLīdz šī gada beigām palikuši mazāk nekā četri mēneši, un jūs, iespējams, esat sākuši vai drīz sāksiet radīt digitālā mārketinga plānu 2024. gadam. Lai jaunajā gadā paplašinātu un sasniegtu savus mērķus, izpētīsim piecas visbiežāk minētās digitālā mārketinga tendences.
Uzzini vairāk