FCR logo

Blogs

Kāds mājas lapas saturs uzrunās tieši jūsu mērķauditoriju?

Uzņēmuma mājas lapā Jūs varat radoši izpausties, veidojot visdažādāko saturu. Taču, ja vēlaties uzrunāt tieši savu mērķauditoriju, precīzi izvēlieties formu un vēstījumu, ko vēlaties nodot saviem potenciālajiem klientiem.

Blogs. Vai mūsdienās kāds lasa garus teksta palagus?

Uzņēmuma mājas lapa ir Jūsu biznesa spogulis, taču blogam ir pavisam cita funkcija.  Blogam ir jābūt informatīvam, vērtīgam – tādam,  lai cilvēkam, kas to reiz lasījis, būtu vēlme tajā atgriezties pēc jaunas informācijas. Šāds blogs mājas lapā veidos ciešu saikni ar Jūsu potenciālajiem klientiem. Īpaši tad, ja blogs tiks sasaistīts ar sociālajiem tīkliem, cilvēki no tiem kursēs uz Jūsu mājas lapu, zinot, ka atradīs tur noderīgu informāciju.

Vērtīgs blogs var uzlabot SEO rezultātus, piesaistīt ieinteresētu mērķauditoriju un, protams, veicināt pārdošanu.

Mēdz uzskatīt, ka garus rakstus internetā  nelasa. Taču tas īsti neatbilst patiesībai. Ja saturs ir vērtīgs, ieinteresētā mērķauditorija to lasīs, un tas palīdz sasniegt vislabākos rezultātus.

Ieteikumi:

  1. Strukturējiet blogu ar apakšvirsrakstiem, iekļaujot atpakaļsaites.
  2. Bloga apakšvirsrakstu optimālais garums ir 14 -17 vārdi.
  3. Bloga nosaukumos un apakšvirsrakstos izmantojiet jautājuma formu, jo tas palielina iesaisti apmēram par 20%.
  4. Regulāri atjaunojiet bloga saturu, lai nezaudētu lasītāju interesi un uzticēšanos.

Mudiniet klientus dalīties pozitīvajā pieredzē

Mājas lapas saturam, kas satur vēstījumu par Jūsu paveiktajiem darbiem, ir milzīgs spēks. Ja Jums ir klienti, kas gatavi atklāt pozitīvo pieredzi ar Jūsu uzņēmumu, izmantojiet šo informāciju radoši un mērķtiecīgi.

Vēstījumā vēlams akcentēt problēmu –  izaicinājumu, ar kuru klients saskārās un kas viņam palīdzēja to  atrisināt.

Ja vien iespējams, iekļaujiet skaitļus un faktus, kas apliecina sasniegtos rezultātus.

E grāmatas – vai ieguldījums ir tā vērts?

Izveidot e-grāmatu ar vērtīgu saturu ir ļoti labs satura mārketinga rīks. Ar to Jūs apliecināsiet  esošajiem un potenciālajiem klientiem, ka esat profesionāļi un zinoši savā nozarē. Tas noteikti mudinās pievērst uzmanību Jūsu zīmolam un  paliks atmiņā. Turklāt cilvēki, kas lasīs Jūsu e- grāmatu, visticamāk, ir visīstākā mērķauditorija un potenciālie klienti. Protams, mājas lapas apmeklētājiem augšupielādējot e-grāmatu, droši varat palūgt atstāt informāciju par sevi.

Produktu apraksti – kā ar tiem aizķert potenciālos klientus?

Produktu aprakstiem jārada simbioze ar Jūsu potenciālo klientu. Pretējā gadījumā mājas lapas apmeklētājs  gluži vienkārši informāciju neuztvers. Tāpēc jau pirmajos teikumos atbildiet uz jautājumiem – kam  paredzēts produkts un kā tas var palīdzēt atrisināt problēmu.

Atcerieties, ka mājas lapas saturs ir ēsma, kas Jūsu klientus aizved līdz potenciālajam pirkumam. Tāpēc veidojiet to garšīgu un baudāmu.

Citi raksti

B2B: Meta Reklāmas kā alternatīva LinkedIn

Sasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.

Uzzini vairāk

Desmit svarīgākie jautājumi par Google piekrišanas režīmu v2

Kas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2) un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?

Uzzini vairāk

FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen

Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.

Uzzini vairāk