FCR logo

Blogs

Kāds mājas lapas saturs uzrunās tieši jūsu mērķauditoriju?

Uzņēmuma mājas lapā Jūs varat radoši izpausties, veidojot visdažādāko saturu. Taču, ja vēlaties uzrunāt tieši savu mērķauditoriju, precīzi izvēlieties formu un vēstījumu, ko vēlaties nodot saviem potenciālajiem klientiem.

Blogs. Vai mūsdienās kāds lasa garus teksta palagus?

Uzņēmuma mājas lapa ir Jūsu biznesa spogulis, taču blogam ir pavisam cita funkcija.  Blogam ir jābūt informatīvam, vērtīgam – tādam,  lai cilvēkam, kas to reiz lasījis, būtu vēlme tajā atgriezties pēc jaunas informācijas. Šāds blogs mājas lapā veidos ciešu saikni ar Jūsu potenciālajiem klientiem. Īpaši tad, ja blogs tiks sasaistīts ar sociālajiem tīkliem, cilvēki no tiem kursēs uz Jūsu mājas lapu, zinot, ka atradīs tur noderīgu informāciju.

Vērtīgs blogs var uzlabot SEO rezultātus, piesaistīt ieinteresētu mērķauditoriju un, protams, veicināt pārdošanu.

Mēdz uzskatīt, ka garus rakstus internetā  nelasa. Taču tas īsti neatbilst patiesībai. Ja saturs ir vērtīgs, ieinteresētā mērķauditorija to lasīs, un tas palīdz sasniegt vislabākos rezultātus.

Ieteikumi:

  1. Strukturējiet blogu ar apakšvirsrakstiem, iekļaujot atpakaļsaites.
  2. Bloga apakšvirsrakstu optimālais garums ir 14 -17 vārdi.
  3. Bloga nosaukumos un apakšvirsrakstos izmantojiet jautājuma formu, jo tas palielina iesaisti apmēram par 20%.
  4. Regulāri atjaunojiet bloga saturu, lai nezaudētu lasītāju interesi un uzticēšanos.

Mudiniet klientus dalīties pozitīvajā pieredzē

Mājas lapas saturam, kas satur vēstījumu par Jūsu paveiktajiem darbiem, ir milzīgs spēks. Ja Jums ir klienti, kas gatavi atklāt pozitīvo pieredzi ar Jūsu uzņēmumu, izmantojiet šo informāciju radoši un mērķtiecīgi.

Vēstījumā vēlams akcentēt problēmu –  izaicinājumu, ar kuru klients saskārās un kas viņam palīdzēja to  atrisināt.

Ja vien iespējams, iekļaujiet skaitļus un faktus, kas apliecina sasniegtos rezultātus.

E grāmatas – vai ieguldījums ir tā vērts?

Izveidot e-grāmatu ar vērtīgu saturu ir ļoti labs satura mārketinga rīks. Ar to Jūs apliecināsiet  esošajiem un potenciālajiem klientiem, ka esat profesionāļi un zinoši savā nozarē. Tas noteikti mudinās pievērst uzmanību Jūsu zīmolam un  paliks atmiņā. Turklāt cilvēki, kas lasīs Jūsu e- grāmatu, visticamāk, ir visīstākā mērķauditorija un potenciālie klienti. Protams, mājas lapas apmeklētājiem augšupielādējot e-grāmatu, droši varat palūgt atstāt informāciju par sevi.

Produktu apraksti – kā ar tiem aizķert potenciālos klientus?

Produktu aprakstiem jārada simbioze ar Jūsu potenciālo klientu. Pretējā gadījumā mājas lapas apmeklētājs  gluži vienkārši informāciju neuztvers. Tāpēc jau pirmajos teikumos atbildiet uz jautājumiem – kam  paredzēts produkts un kā tas var palīdzēt atrisināt problēmu.

Atcerieties, ka mājas lapas saturs ir ēsma, kas Jūsu klientus aizved līdz potenciālajam pirkumam. Tāpēc veidojiet to garšīgu un baudāmu.

Citi raksti

Svētki nāk! Septiņi padomi, kā izveidot iedarbīgu sociālo mediju stratēģiju

Tuvojoties Ziemassvētku un Jaungada sezonai, daudzi uzņēmumi kļūst ievērojami aktīvāki sociālajos medijos – ikvienam īpaši jāpiepūlas, lai tieši viņa vēstījums taptu sadzirdēts un uzklausīts, pozitīvi ietekmējot sezonālos pārdošanas rādītājus un auditorijas iesaisti.

Uzzini vairāk

Pieci SEO labākās prakses piemēri Melnajai piektdienai un svētku sezonai

Pasaules lielākā iepirkšanās sezona – no Melnās piektdienas līdz Ziemassvētkiem – ir klāt. Vēlaties palielināt savu svētku pārdošanas apjomu? Vislabāk plānot laikus, bet arī pēdējā brīdī var īstenot kādu no SEO ieteikumiem.

Uzzini vairāk

Digitālais mārketings 2032. gadā: ko prognozē nozares līderi?

Par maz teikt, ka mārketinga speciālistiem jābūt rīcības plānam neparedzētiem gadījumiem. Ja nav elastības un gatavības mainīties, pat vislabāk izstrādātie stratēģiskie plāni var izjukt. Turklāt papildus parastajām svārstībām mūsdienu mārketinga speciālisti saskaras ar neskaidru ekonomisko vidi. Nepieciešamība pēc uz zināšanām balstītas pielāgošanās spējas vēl nekad nav bijusi skaidrāka un steidzamāka.

Uzzini vairāk