FCR logo

Blogs

Kā nezaudēt naudu, maksājot par reklāmas klikšķiem mājaslapā?

Digitālais mārketings paver lielisku iespēju Jūsu uzņēmumam – analizējot datus mājas lapā un uz tiem balstot pārdošanas stratēģiju, pārdošanu digitālajā vidē veikt nesalīdzināmi mērķtiecīgāk un efektīvāk nekā ar citiem reklāmas veidiem.

Mēs no sirds ceram, ka Jūs jau zināt, kādus soļus veic cilvēki, kas tiek atvesti uz Jūsu mājas lapu ar maksas reklāmām, kas viņus pārliecina izvēlēties tieši Jūsu produktus vai pakalpojumus vai gluži otrādi, kāpēc, uzklikšķinot uz maksas reklāmām, cilvēki Jūsu mājas lapā neuzkavējas, attiecīgi – neveic pirkumus.

Ja Jūs tomēr esat to uzņēmumu kategorijā, kas nezina, kas notiek uzņēmuma mājas lapā un nevar atbildēt– kāpēc konkurenti aizsteidzas priekšā, lasiet rakstu, kā mājas lapas datu analīze var palīdzēt atvest tieši Jūs potenciālos un atsijāt cilvēkus, kas Jūs mājas lapā iemaldās nejauši, iztērējot Jūsu reklāmas budžetu.

Digitālā mārketinga vērtība ir iespēja precīzi nomērīt rezultātus veiktajām reklāmas aktivitātēm, līdz ar to arī uzlabot rezultātus un sasniegt izvirzītos mārketinga mērķus.

Viens no plaši lietotiem rīkiem ir Google Analytics, kas sniedz iespēju precīzi pārredzēt potenciālo klientu ceļu līdz Jūsu uzņēmuma mājas lapai un darbības tajā. Līdz ar to arī secināt, kuri interneta avoti un mediji Jūsu produktam vai pakalpojumam ir visienesīgākie, attiecīgi, kādos digitālā mārketinga kanālos ir vērts investēt.

Priekšrocība ir tā, ka iegūtos digitālos datus nav iespējams pašrocīgi  uzlabot, tie ir ļoti precīzi un objektīvi, parāda, cik veiksmīga ir bijusi veiktā reklāmas kampaņa un vai ir vērts turpmāk investēt šajos kanālos.

Vislabākos rezultātus nodrošina tas, ka digitālais mārketings ļauj uzskaitīt katru Jūsu potenciālā klienta darbību mājas lapā (skatītās sadaļas, lietotos interaktīvos rīkus, lejupielādētos failus u.c.), līdz ar to var precīzi izsekot potenciālā klienta aktivitātēm mājas lapā – no brīža, kad ir ieraudzījis reklāmu, līdz brīdim, kad ir sasniedzis uzstādītos mārketinga mērķus, piemēram, veicis pirkumu. Ja potenciālais klients ceļā ir novirzījies no mērķa, mājas lapas datu analīze ļauj saprast, kādas aktivitātes nepieciešamas, lai uzlabotu mārketingu.

Ja, strādājot ar reklāmas kampaņām, Jūs varat tikai aptuveni secināt – tā ir bijusi veiksmīga vai gluži otrādi – nesusi zaudējumus, un Jums nav zināms neveiksmes cēlonis, Jūs, visticamāk, neizmantojat  iespējas, ko var sniegt digitālais mārketings.

Tādēļ pirms sākat reklāmas kampaņu, uzstādiet precīzus, sasniedzamus un skaitliski izmērāmus mērķus, kurus sasniedzot varēsiet secināt, cik veiksmīga ir bijusi reklāmas kampaņa.

Ja vēlaties veikt uz digitālajiem datiem balstītu mērķtiecīgu pārdošanu un un maksāt par klikšķiem, kas atved uz mājas lapu reālus klientus, aiciniet talkā mūsu datu analīzes speciālistu!

Citi raksti

Piecas digitālā mārketinga tendences, kas būs aktuālas 2024. gadā

Līdz šī gada beigām palikuši mazāk nekā četri mēneši, un jūs, iespējams, esat sākuši vai drīz sāksiet radīt digitālā mārketinga plānu 2024. gadam. Lai jaunajā gadā paplašinātu un sasniegtu savus mērķus, izpētīsim piecas visbiežāk minētās digitālā mārketinga tendences.

Uzzini vairāk

"Google Marketing Live " uzsver mākslīgā intelekta produktus

2023. gads neapšaubāmi ir nozīmīgs pagrieziena punkts mākslīgā intelekta jomā digitālā mārketinga pasaulē. Arī mārketinga pasaulē būtiskajā ziņojumā "Google Marketing Live" (GML) uzsvēra skaidras izmaiņas patērētāju meklēšanas uzvedībā un milzīgais potenciāls reklāmdevējiem izmantot Google mākslīgā intelekta produktus, lai piesaistītu viņu uzmanību efetīvāk nekā jebkad agrāk.

Uzzini vairāk

Google UA un GA4 metriku salīdzinājums: būtiskākās atšķirības

Ja vien jūs pēdējos 18 mēnešus neesat pavadījis uz salas nekurienes vidū, jūs labi zināt, ka 1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu vecais draugs.

Uzzini vairāk