FCR logo

Blogs

Google Ads testē jaunus reklāmai veltītus budžeta rīkus

Google Ads testē rīkus, kas ļauj paātrināt rezultātu sasniegšanu un gudrāk mainīt reklāmas apjomu īstermiņa akcijās, dodot mārketinga komandām lielāku kontroli pār kampaņām situācijās, kad laiks ir svarīgs.

Google izmēģina jaunu rīku komplektu “Pārdošanas un akcijas funkciju kopums ar fiksētiem budžetiem” (Sales & Promotions Feature Bundle with Flighted Budgets) Google Ads, kas izstrādāts, lai palīdzētu reklāmdevējiem īstermiņa akcijās strādāt intensīvāk un ekonomiskāk.

Google Ads jaunā rīka būtība

  • Kampaņas kopējie budžeti: iespējams fiksēt noteiktus izdevumus 3–90 dienu periodam.
  • Reklāmas režīms: paātrina izdevumus 3–14 dienu laikā, dodot priekšroku apjomam, nevis stingrai efektivitātei.
  • Atbalsts vairākām kampaņām: darbojas ar Performance Max, Search un Shopping, tostarp tROAS un tCPA solīšanas stratēģijām.

Kāpēc mums tas ir svarīgi 

Šis atjauninājums nodrošina lielāku kontroli pār izdevumu tempu un apjomu reklāmas kampaņu laikā, ko pašreizējie Google Ads rīki nevar pilnībā nodrošināt. 

Tā vietā, lai vienkārši paziņotu Smart Bidding, ka konversijas rādītāji pieaugs, funkciju kopums aktīvi pārdala budžetu, lai sasniegtu reklāmas kampaņas mērķus – neatkarīgi no tā, vai tas ir īslaicīgs izpārdošanas pasākums, brīvdienu nedēļas nogale vai biļešu tirdzniecības sākums. 

Īsumā, tas palīdz reklāmdevējiem tērēt naudu ātrāk, mērogu izmantot gudrāk un maksimizēt atdevi, kad laiks ir vissvarīgākais.

Kā tas atšķiras? Tā vietā, lai vienkārši pielāgotos gaidāmajām konversijas rādītāju izmaiņām, komplekts izmanto pārdošanas datumus, reklāmas līdzekļus un skaidras ROAS kompromisu iespējas, lai sniegtu Google Ads spēcīgākus signālus par reklāmas periodiem.

Kam vislabāk piemērots?

  • Ātrās pārdošanas kampaņas
  • Brīvdienu nedēļas nogales un sezonas reklāmas
  • Biļešu tirdzniecības sākšana, ceļojumu piedāvājumi un citas ierobežota laika kampaņas.

Kas tālāk. Reklāmdevēji, kas veic 4. ceturkšņa reklāmas, varētu gūt lielu labumu, ja šo rīku izmēģinātu savlaicīgi. Lielākā izmaiņa būs lēmums, kad prioritizēt apjomu, nevis efektivitāti – kompromiss, ko šī funkcija padara skaidrāku nekā jebkad agrāk.

Pirmo reizi redzēts. Šo alfa versiju LinkedIn ievēroja Mediagram līdzdibinātājs Jašs Mandaleša (Yash Mandlesha).

Avots: SearchEngineLand

Citi raksti

Google Ads testē jaunus reklāmai veltītus budžeta rīkus

Google Ads testē rīkus, kas ļauj paātrināt rezultātu sasniegšanu un gudrāk mainīt reklāmas apjomu īstermiņa akcijās, dodot mārketinga komandām lielāku kontroli pār kampaņām situācijās, kad laiks ir svarīgs.

Uzzini vairāk

DM jaunumi: kas mainījies un kā reaģēt

Vēl viens mēnesis, vēl viena pārmaiņu kārta, kas no jauna definē digitālās redzamības jēdzienu. No MI vadītiem SERP līdz pārlūku karam, TikTok iesaistīšanās rādītājiem un attīstītajām ietekmētāju ekosistēmām, 2025. gada augusts atnesa reālas pārmaiņas, nevis tikai troksni un satraukumu.

Uzzini vairāk

Negatīvais SEO. Kā atpazīt un novērst?

Negatīvā ietekme uz meklētājprogrammu pozīcijām jeb SEO ir tīša vietnes organisko meklētājprogrammu reitingu sabotēšana. Šo uzbrukumu vaininieki bieži vien ir konkurenti, kas cenšas nozagt jūsu vietnes apmeklētāju plūsmu un reitingus.

Uzzini vairāk