FCR logo

Blogs

Kā atjauninātais Google Trends palīdz iepazīt klientus un konkurentus

Google Trends ir noderīgs rīks, kas ļauj saprast, kādu informāciju un kādā veidā cilvēki internetā. SEO, satura veidotāji un mārketinga speciālisti izmanto Google Trends kā daļu no sava ikdienā lietojamo rīku komplekta, tāpēc platformas atjauninājums varētu būt noderīgs daudziem.

Google Trends ir noderīgs rīks, kas ļauj saprast, kādu informāciju un kādā veidā cilvēki internetā. SEO, satura veidotāji un mārketinga speciālisti izmanto Google Trends kā daļu no sava ikdienā lietojamo rīku komplekta, tāpēc platformas atjauninājums varētu būt noderīgs daudziem.

Uzņēmums Google nupat laidis klajā jaunu Google Trends portāla izskatu un funkcionalitāti ar reāllaika tendencēm sākumlapā, kas tiek atjauninātas katru stundu ar saitēm tieši uz izdevēju ziņu rakstiem, paziņoja uzņēmums.

Kā tas izskatās? Google Trends sākumlapas augšējās daļas ekrānuzņēmums.

Galvenie jaunumi:

  • reālā laika tendences tagad ir redzamas sākuma lapā;
  • šīs tendences tiek atjauninātas katru stundu;
  • turklāt ir saites uz attiecīgajiem ziņu rakstiem, kas var nosūtīt jums datplūsmu.

Kāpēc tas ir svarīgi 

Google Trends ir lielisks rīks, lai uzzinātu, kas ir aktuāls tiešsaistē, un satura veidotāji un rakstu autori varētu ierosināt satura idejas un optimālāk analizēt datus. Turklāt tagad, kad jaunajā pakalpojumā Google Trends ir tiešais saites uz atbilstošiem rakstiem, analīzē redzēsiet lielāku datplūsmu no Google Trends.

Šis rīks var būt noderīgs daudzos veidos, tostarp:

Mērķauditorijas sapratne – Google Trends ļauj uzzināt, kādas tēmas un jautājumus jūsu mērķauditorija meklē un kādas ir šīs tēmas popularitātes tendences. Tas var būt noderīgi, lai izprastu, kā jūsu mērķauditorija domā un kā jūs varētu pielāgot savu saturu, lai to piesaistītu un noturētu, kā arī plānotu aktivitātes Google reklāmas tīklā.

Konkurējošās vides izpratne – Google Trends var sniegt ieskatu par to, kādas ir konkurējošās vides tendences un kā jūsu uzņēmums varētu pielāgoties, lai palielinātu savu redzamību. Piemēram, ja jūsu uzņēmums piedāvā ziemas sporta inventāru, jūs varētu izmantot Google Trends, lai uzzinātu, kāds ir pieprasījums pēc dažādām ziemas sporta aktivitātēm un kā jūsu uzņēmums varētu pielāgoties, lai uzrunātu vairāk klientu.

Tēmu izpēte un plānošana – Google Trends var palīdzēt izprast, kādas tēmas ir populāras, kad tās ir populāras un kādi ir katras tēmas raksturlielumi. Tas var būt noderīgi, lai plānotu savu saturu, piemēram, ja jūs strādājat pie bloga vai mārketinga kampaņas.

Zīmolu uzraudzība – Google Trends ļauj jums izsekot savam zīmolam un konkurentiem, lai redzētu, kā tie attīstās atkarībā no tēmām un aktualitātēm. Tas var būt noderīgi, lai reaģētu uz jebkādiem uzņēmējdarbības izmaiņām vai kampaņu veiksmes (vai neveiksmes) novērojumiem.

Tādējādi Google Trends ir noderīgs rīks, kas palīdz izprast mērķauditoriju, konkurējošo vidi un tēmas, kā arī palīdz plānot saturu un veidot efektīvākas mārketinga kampaņas.

Citi raksti

Google analītikas rīki: lielākās pārmaiņas šajā gadsimtā

Tuvojoties pārejas termiņam uz Google Analytics 4 (GA4), daudzas organizācijas un uzņēmumi saskaras ar jautājumu: pāriet uz citu analīzes rīku vai atjaunināt to līdz GA4 pirms oficiālā termiņa beigām.

Uzzini vairāk

Kā atjauninātais Google Trends palīdz iepazīt klientus un konkurentus

Google Trends ir noderīgs rīks, kas ļauj saprast, kādu informāciju un kādā veidā cilvēki internetā. SEO, satura veidotāji un mārketinga speciālisti izmanto Google Trends kā daļu no sava ikdienā lietojamo rīku komplekta, tāpēc platformas atjauninājums varētu būt noderīgs daudziem.

Uzzini vairāk

Kas ir SEM un kāpēc tas ir digitālā mārketinga nākotne

SEM nozīmē "meklēšanas mārketings" (search engine marketing). Tas ir process, kurā tiek apvienotas SEO un PPC pieejas, lai izveidotu holistisku interneta mārketinga stratēģiju, kas veicina datplūsmu un atpazīstamību, izmantojot meklētājprogrammas un pamatojoties uz lietotāja meklēšanas vaicājumu.

Uzzini vairāk