.png)
Nedaudz par B2B.
No teorijas: B2B ir divu biznesu mijiedarbības process, kura rezultātā viens uzņēmums pārdot produktus vai sniedz pakalpojumus otram.
B2B mārketinga galvenais mērķis ir apmierināt korporatīvā patērētāja pašreizējās un nākotnes biznesa vajadzības. Nodrošināt uzņēmuma komerciālos un sekundāros ieguvumus.
No pētījumiem: Pārsvarā B2B uzņēmumus raksturo ilgtermiņa sadarbība ar saviem klientiem. Droši vien tāpēc, kā liecina pētjumi un aptaujas, galvenais panākumu faktors uzņēmuma attīstībai ir: Produktu vai pakalpojumu kvalitāte!
Jūs nevarēsiet ilgtermiņā pārdot nekvalitatīvu produktu!
Četri nākamie faktori, kas būtiski var ietekmēt uzņēmuma veiksmīgu attīstību::
Avots: BigCommerce, 2019
Interesanti fakti par B2B:

Facebook Ads (Meta) un Google Ads turpina dominēt globālajā digitālās reklāmas industrijā un, saprotams, tas tuvākajā nākotnē nemainīsies. Tomēr svarīgi saprast, kā izmantot šīs platformas maksimāla rezultāta sasniegšanai, nevis “dedzināt” mārketinga budžeta resursus, negūstot vēlamo atdevi.
Uzzini vairāk
Google ievieš jaunu globālu reklāmu marķējumu “Sponsored Results” — noskaidrosim, kā tas ietekmēs apmaksāto meklēšanu.
Uzzini vairāk
Google Ads testē rīkus, kas ļauj paātrināt rezultātu sasniegšanu un gudrāk mainīt reklāmas apjomu īstermiņa akcijās, dodot mārketinga komandām lielāku kontroli pār kampaņām situācijās, kad laiks ir svarīgs.
Uzzini vairāk