Nedaudz par B2B.
No teorijas: B2B ir divu biznesu mijiedarbības process, kura rezultātā viens uzņēmums pārdot produktus vai sniedz pakalpojumus otram.
B2B mārketinga galvenais mērķis ir apmierināt korporatīvā patērētāja pašreizējās un nākotnes biznesa vajadzības. Nodrošināt uzņēmuma komerciālos un sekundāros ieguvumus.
No pētījumiem: Pārsvarā B2B uzņēmumus raksturo ilgtermiņa sadarbība ar saviem klientiem. Droši vien tāpēc, kā liecina pētjumi un aptaujas, galvenais panākumu faktors uzņēmuma attīstībai ir: Produktu vai pakalpojumu kvalitāte!
Jūs nevarēsiet ilgtermiņā pārdot nekvalitatīvu produktu!
Četri nākamie faktori, kas būtiski var ietekmēt uzņēmuma veiksmīgu attīstību::
Avots: BigCommerce, 2019
Interesanti fakti par B2B:
SEM nozīmē "meklēšanas mārketings" (search engine marketing). Tas ir process, kurā tiek apvienotas SEO un PPC pieejas, lai izveidotu holistisku interneta mārketinga stratēģiju, kas veicina datplūsmu un atpazīstamību, izmantojot meklētājprogrammas un pamatojoties uz lietotāja meklēšanas vaicājumu.
Uzzini vairākIkvienas vietnes tekstu struktūra ir svarīgs aspekts SEO optimizācijai. Ja saturs ir skaidri strukturēts, iespējas ieņemt labas pozīcijas Google būs lielākas. Šajā bloga ierakstā pastāstīsim, kāpēc teksta struktūra ir būtiska!
Uzzini vairākMākslīgais intelekts jeb AI var izklausīties pēc oksimorona, taču tas padara mūsu pasauli gudrāku, automatizējot uzdevumus, izstrādājot skaitļošanas risinājumus un uzlabojot efektivitāti. Mākslīgais intelekts, kas kādreiz bija zinātniskās fantastikas materiāls, aizvien vairāk ietekmē dzīvi ļoti smalkos veidos.
Uzzini vairāk