FCR logo

Blogs

B2B veiksmes faktori

Uzzini vairāk par B2B veiksmes faktoriem.

Nedaudz par B2B.

No teorijas: B2B ir divu biznesu mijiedarbības process, kura rezultātā viens uzņēmums pārdot produktus vai sniedz pakalpojumus otram. 

B2B mārketinga galvenais mērķis ir apmierināt korporatīvā patērētāja pašreizējās un nākotnes biznesa vajadzības. Nodrošināt uzņēmuma komerciālos un sekundāros ieguvumus. 

No pētījumiem: Pārsvarā B2B uzņēmumus raksturo ilgtermiņa sadarbība ar saviem klientiem. Droši vien tāpēc, kā liecina pētjumi un aptaujas, galvenais panākumu faktors uzņēmuma attīstībai ir:  Produktu vai pakalpojumu kvalitāte! 

Jūs nevarēsiet ilgtermiņā pārdot nekvalitatīvu produktu!

Četri nākamie faktori, kas būtiski var ietekmēt uzņēmuma veiksmīgu attīstību::

  • Uzņēmuma, zīmola reputācija;
  • Pakalpojumu vai produktu cena;
  • Lojalitāte pret klientu;
  • Vienkāršs iepirkšanās veids.

Avots: BigCommerce, 2019

Interesanti fakti par B2B:

  • B2B tirgus ir 1,6 reizes lielāks par B2C;
  • B2B strauji aug (salīdzinot 2018. un 2019 gadus - pieaugums par 25%);
  • Tiek lēsts, ka 2021.gadā B2B e-komercija kļūs 5 reizes lielāka par B2C;
  • 61% B2B darījumu sākas tiešsaistē.

Citi raksti

Piecas galvenās lietas, kas jāzina par jauno Google Analytics 4

Pasaulē populārākā bezmaksas tiešsaistes statistikas sistēma Google Analytics jau pirms diviem gadiem paziņoja par plāniem būtiski mainīt datu uzskaites principus. Šobrīd atlicis vēl tikai viens gads, līdz ierastā uzskaites sistēma, Universal Analytics (UA), beigs darboties un tās lietotāji tiks lūgti pilnībā pāriet uz Google Analytics 4 (GA4).

Uzzini vairāk

Google statistikas lietotājus gaida lielas pārmaiņas

Google nākamgad slēgs daudziem tik ierasto tiesšaistes statistikas rīku Universal Analytics, tāpēc pēdējais laiks iepazīties ar pārmaiņu būtību un sākt izmēģināt jauno analītikas rīku paralēli līdz šim lietotajam, iesaka digitālā mārketinga aģentūras FCR eksperts Mārtiņš Tirzītis.

Uzzini vairāk

Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem

Maza uzņēmuma īpašniekam arī ir plašas iespējas iztērēt naudu, lai reklamētu savu biznesu. Tāpēc var gadīties, ka brīdī, kad izlemiet veicināt atrodamību tiešsaistē, Google reklāmām vairs daudz līdzekļu nav atlicis. Sniegsim dažus padomus, kā to ieguldīt pēc iespējas mērķtiecīgāk un ar lielāku atdevi.

Uzzini vairāk