Nedaudz par B2B.
No teorijas: B2B ir divu biznesu mijiedarbības process, kura rezultātā viens uzņēmums pārdot produktus vai sniedz pakalpojumus otram.
B2B mārketinga galvenais mērķis ir apmierināt korporatīvā patērētāja pašreizējās un nākotnes biznesa vajadzības. Nodrošināt uzņēmuma komerciālos un sekundāros ieguvumus.
No pētījumiem: Pārsvarā B2B uzņēmumus raksturo ilgtermiņa sadarbība ar saviem klientiem. Droši vien tāpēc, kā liecina pētjumi un aptaujas, galvenais panākumu faktors uzņēmuma attīstībai ir: Produktu vai pakalpojumu kvalitāte!
Jūs nevarēsiet ilgtermiņā pārdot nekvalitatīvu produktu!
Četri nākamie faktori, kas būtiski var ietekmēt uzņēmuma veiksmīgu attīstību::
Avots: BigCommerce, 2019
Interesanti fakti par B2B:
Sasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.
Uzzini vairākKas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2) un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?
Uzzini vairākDigitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.
Uzzini vairāk