FCR logo

Blogs

B2B veiksmes faktori

Uzzini vairāk par B2B veiksmes faktoriem.

Nedaudz par B2B.

No teorijas: B2B ir divu biznesu mijiedarbības process, kura rezultātā viens uzņēmums pārdot produktus vai sniedz pakalpojumus otram. 

B2B mārketinga galvenais mērķis ir apmierināt korporatīvā patērētāja pašreizējās un nākotnes biznesa vajadzības. Nodrošināt uzņēmuma komerciālos un sekundāros ieguvumus. 

No pētījumiem: Pārsvarā B2B uzņēmumus raksturo ilgtermiņa sadarbība ar saviem klientiem. Droši vien tāpēc, kā liecina pētjumi un aptaujas, galvenais panākumu faktors uzņēmuma attīstībai ir:  Produktu vai pakalpojumu kvalitāte! 

Jūs nevarēsiet ilgtermiņā pārdot nekvalitatīvu produktu!

Četri nākamie faktori, kas būtiski var ietekmēt uzņēmuma veiksmīgu attīstību::

  • Uzņēmuma, zīmola reputācija;
  • Pakalpojumu vai produktu cena;
  • Lojalitāte pret klientu;
  • Vienkāršs iepirkšanās veids.

Avots: BigCommerce, 2019

Interesanti fakti par B2B:

  • B2B tirgus ir 1,6 reizes lielāks par B2C;
  • B2B strauji aug (salīdzinot 2018. un 2019 gadus - pieaugums par 25%);
  • Tiek lēsts, ka 2021.gadā B2B e-komercija kļūs 5 reizes lielāka par B2C;
  • 61% B2B darījumu sākas tiešsaistē.

Citi raksti

Google oficiāli ievieš saites MI pārskatos uz meklēšanas rezultātiem

Pēc mēnešiem ilgas testēšanas Google oficiāli ieviesa šo metodi, lai palīdzētu meklētājiem izpētīt vairāk par interesējošo tematu. Agrāk īsajā kopsavilkumā parādījās tikai tekstuāla informācija, tagad tai bieži vien tiek pievienotas arī saites uz atbilstošiem resursiem. Pirms dažām nedēļām pamanījām, ka Google sasaista tekstu mākslīgā intelekta (MI) pārskatos ar saviem meklēšanas rezultātiem. Šodien tā ir kļuvusi par jaunu oficiālu funkciju MI pārskatos.

Uzzini vairāk

Kas ir atbildes meklētāja optimizācija (AEO)? Seši soļi vēl labākai sasniedzamībai

Daudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.

Uzzini vairāk

Kā atklāt slēptos 50% no mārketinga ROI

Iedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.

Uzzini vairāk