FCR Digital logo latviešu versija ar tekstu "Digitālā mārketinga aģentūra".
Blogs

B2B veiksmes faktori

Uzzini vairāk par B2B veiksmes faktoriem.

Nedaudz par B2B.

No teorijas: B2B ir divu biznesu mijiedarbības process, kura rezultātā viens uzņēmums pārdot produktus vai sniedz pakalpojumus otram. 

B2B mārketinga galvenais mērķis ir apmierināt korporatīvā patērētāja pašreizējās un nākotnes biznesa vajadzības. Nodrošināt uzņēmuma komerciālos un sekundāros ieguvumus. 

No pētījumiem: Pārsvarā B2B uzņēmumus raksturo ilgtermiņa sadarbība ar saviem klientiem. Droši vien tāpēc, kā liecina pētjumi un aptaujas, galvenais panākumu faktors uzņēmuma attīstībai ir:  Produktu vai pakalpojumu kvalitāte! 

Jūs nevarēsiet ilgtermiņā pārdot nekvalitatīvu produktu!

Četri nākamie faktori, kas būtiski var ietekmēt uzņēmuma veiksmīgu attīstību::

  • Uzņēmuma, zīmola reputācija;
  • Pakalpojumu vai produktu cena;
  • Lojalitāte pret klientu;
  • Vienkāršs iepirkšanās veids.

Avots: BigCommerce, 2019

Interesanti fakti par B2B:

  • B2B tirgus ir 1,6 reizes lielāks par B2C;
  • B2B strauji aug (salīdzinot 2018. un 2019 gadus - pieaugums par 25%);
  • Tiek lēsts, ka 2021.gadā B2B e-komercija kļūs 5 reizes lielāka par B2C;
  • 61% B2B darījumu sākas tiešsaistē.

Citi raksti

Facebook reklāmas vs Google reklāmas: kuru izvēlēties?  

Facebook Ads (Meta) un Google Ads turpina dominēt globālajā digitālās reklāmas industrijā un, saprotams, tas tuvākajā nākotnē nemainīsies. Tomēr svarīgi saprast, kā izmantot šīs platformas maksimāla rezultāta sasniegšanai, nevis “dedzināt” mārketinga budžeta resursus, negūstot vēlamo atdevi.

Uzzini vairāk

Google ievieš vienotu atzīmi Sponsored Results. Kā tas ietekmēs PPC?

Google ievieš jaunu globālu reklāmu marķējumu “Sponsored Results” — noskaidrosim, kā tas ietekmēs apmaksāto meklēšanu.

Uzzini vairāk

Google Ads testē jaunus reklāmai veltītus budžeta rīkus

Google Ads testē rīkus, kas ļauj paātrināt rezultātu sasniegšanu un gudrāk mainīt reklāmas apjomu īstermiņa akcijās, dodot mārketinga komandām lielāku kontroli pār kampaņām situācijās, kad laiks ir svarīgs.

Uzzini vairāk