Vairāk nekā puse “headhunters”, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ir milleniāļi. Laika posmā no 2012. līdz 2014. gadam B2B mārketinga “headhunters” skaits (vecuma grupā no 18-34) ir palielinājies par 70%, un šis skaits turpina pieaugt.
LinkedIn – ir visefektīvākā platforma mediju mārketingam. 66% lietotāju atzīst, ka, to izmantojot, gūst labus rezultātus, 94% B2B mārketinga uzņēmumu Linkedln izmanto uzņēmuma mārketinga stratēģijā.
Instagram ir viena no straujāk augošajām platformām. Tajā ik dienas apgrozās 300 miljoni lietotāju, 80% no tiem ir jaunāki par 35 gadiem. Instagram tiek sasniegta maksimālā mijiedarbība ar lietotāju. Taču tikai 33% B2B mārketinga uzņēmumu šobrīd izmanto šo platformu.
Mārketings sociālajos tīklos ir vairāk populārs, taču mazāk efektīvs, nekā PPC.
Šie dati var noderēt kā labs starts Jūsu jaunās mārketinga stratēģijas izveidei. Daļa statistikas īpaši noderīga būs starptautiskajiem zīmoliem, taču lielākā daļa šo datu noderēs jebkuram B2B mārketinga speciālistam.
Līdz šī gada beigām palikuši mazāk nekā četri mēneši, un jūs, iespējams, esat sākuši vai drīz sāksiet radīt digitālā mārketinga plānu 2024. gadam. Lai jaunajā gadā paplašinātu un sasniegtu savus mērķus, izpētīsim piecas visbiežāk minētās digitālā mārketinga tendences.
Uzzini vairāk2023. gads neapšaubāmi ir nozīmīgs pagrieziena punkts mākslīgā intelekta jomā digitālā mārketinga pasaulē. Arī mārketinga pasaulē būtiskajā ziņojumā "Google Marketing Live" (GML) uzsvēra skaidras izmaiņas patērētāju meklēšanas uzvedībā un milzīgais potenciāls reklāmdevējiem izmantot Google mākslīgā intelekta produktus, lai piesaistītu viņu uzmanību efetīvāk nekā jebkad agrāk.
Uzzini vairākJa vien jūs pēdējos 18 mēnešus neesat pavadījis uz salas nekurienes vidū, jūs labi zināt, ka 1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu vecais draugs.
Uzzini vairāk