FCR logo

Blogs

B2B mārketinga statistika

76% cilvēku vecumā no 36-51 gadi un 60% baby boom paaudzes cilvēku, kas vecāki par 52 gadiem, uzskata, ka uzņēmumos, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ļoti svarīgi ir iekļaut mobilo sakaru ierīces. 84% millēnium paaudzes cilvēku (19-35 g.v.), kas darbojas uzņēmumos ar B2B mārketingu, uzskata, ka mobilās ierīces ir uzņemuma attīstībā vitāli nepieciešams rīks.
  • 76% cilvēku vecumā no 36-51 gadi un 60% baby boom paaudzes cilvēku, kas vecāki par 52 gadiem, uzskata, ka uzņēmumos, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ļoti svarīgi ir iekļaut mobilo sakaru ierīces.
  • 84% millēnium paaudzes cilvēku (19-35 g.v.), kas darbojas uzņēmumos ar B2B mārketingu, uzskata,  ka  mobilās ierīces ir uzņemuma  attīstībā vitāli nepieciešams rīks.
  • 71% “headhunters”, meklējot vakances B2B mārketinga uzņēmumiem, pamatā izmanto Google.
  • Taču tikai 50% B2B mārketinga uzņēmumu mājas lapas ir klientiem parocīgas un viegli lietojamas. Veiksmīgi izstrādāta mājas lapa var ievērojami uzlabot uzņēmuma konkurētspēju.

Jaunā paaudze – aktīvi B2B lietotāji

Vairāk nekā puse “headhunters”, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ir milleniāļi. Laika posmā no 2012. līdz 2014. gadam B2B mārketinga “headhunters” skaits (vecuma  grupā no 18-34)  ir palielinājies par 70%, un šis skaits turpina  pieaugt.

B2B mārketings sociālajos tīklos

LinkedIn – ir visefektīvākā platforma mediju mārketingam. 66% lietotāju atzīst, ka, to izmantojot, gūst labus rezultātus, 94% B2B mārketinga uzņēmumu Linkedln izmanto uzņēmuma mārketinga stratēģijā.

Instagram ir viena no straujāk augošajām platformām. Tajā ik dienas apgrozās 300 miljoni lietotāju, 80% no tiem ir jaunāki par 35 gadiem. Instagram tiek sasniegta maksimālā mijiedarbība ar lietotāju. Taču tikai 33% B2B mārketinga uzņēmumu šobrīd izmanto šo platformu.

Mijiedarbība uz tūkstoš lietotājiem:

  • Instagram 22,53
  • Facebook 5,99
  • LinkedIn 1,09
  • Twitter 0,86

Mārketings sociālajos tīklos ir vairāk populārs, taču mazāk efektīvs, nekā PPC.

Lietošana:

  • Sociālie tīkli 84%
  • PPC 67%

Efektivitāte:

  • Sociālie tīkli 50%
  • PPC 54%

Offline mārketings

Maksas Offline metodes:

  • 58% B2B mārketinga uzņēmumu izmanto drukas (avīžu) un citas Offline reklāmas metodes.
  • Taču tikai 24% lietotāju uzskata šo metodi par efektīvu, un tas ierindo to pēdēja vietā marketinga metožu efektivitātes topā.

Influenceri un ieteikumi:

  • Izmantojot šos ieteikumus, klientu noturēšanas līmenis ir par 37% augstāks, ja salīdzina ar citām metodēm.
  • Tirgotāji var prognozēt peļņu, kā arī pelnīt 6,50 dolāru par katru mārketinga attīstībā ieguldīto dolāru.

Secinājumi

Šie dati var noderēt kā labs starts Jūsu jaunās mārketinga stratēģijas izveidei. Daļa statistikas īpaši noderīga  būs starptautiskajiem zīmoliem, taču lielākā daļa  šo  datu noderēs jebkuram B2B mārketinga speciālistam.

Citi raksti

Piecas galvenās lietas, kas jāzina par jauno Google Analytics 4

Pasaulē populārākā bezmaksas tiešsaistes statistikas sistēma Google Analytics jau pirms diviem gadiem paziņoja par plāniem būtiski mainīt datu uzskaites principus. Šobrīd atlicis vēl tikai viens gads, līdz ierastā uzskaites sistēma, Universal Analytics (UA), beigs darboties un tās lietotāji tiks lūgti pilnībā pāriet uz Google Analytics 4 (GA4).

Uzzini vairāk

Google statistikas lietotājus gaida lielas pārmaiņas

Google nākamgad slēgs daudziem tik ierasto tiesšaistes statistikas rīku Universal Analytics, tāpēc pēdējais laiks iepazīties ar pārmaiņu būtību un sākt izmēģināt jauno analītikas rīku paralēli līdz šim lietotajam, iesaka digitālā mārketinga aģentūras FCR eksperts Mārtiņš Tirzītis.

Uzzini vairāk

Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem

Maza uzņēmuma īpašniekam arī ir plašas iespējas iztērēt naudu, lai reklamētu savu biznesu. Tāpēc var gadīties, ka brīdī, kad izlemiet veicināt atrodamību tiešsaistē, Google reklāmām vairs daudz līdzekļu nav atlicis. Sniegsim dažus padomus, kā to ieguldīt pēc iespējas mērķtiecīgāk un ar lielāku atdevi.

Uzzini vairāk