FCR logo

Blogs

B2B mārketinga statistika

76% cilvēku vecumā no 36-51 gadi un 60% baby boom paaudzes cilvēku, kas vecāki par 52 gadiem, uzskata, ka uzņēmumos, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ļoti svarīgi ir iekļaut mobilo sakaru ierīces. 84% millēnium paaudzes cilvēku (19-35 g.v.), kas darbojas uzņēmumos ar B2B mārketingu, uzskata, ka mobilās ierīces ir uzņemuma attīstībā vitāli nepieciešams rīks.
  • 76% cilvēku vecumā no 36-51 gadi un 60% baby boom paaudzes cilvēku, kas vecāki par 52 gadiem, uzskata, ka uzņēmumos, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ļoti svarīgi ir iekļaut mobilo sakaru ierīces.
  • 84% millēnium paaudzes cilvēku (19-35 g.v.), kas darbojas uzņēmumos ar B2B mārketingu, uzskata,  ka  mobilās ierīces ir uzņemuma  attīstībā vitāli nepieciešams rīks.
  • 71% “headhunters”, meklējot vakances B2B mārketinga uzņēmumiem, pamatā izmanto Google.
  • Taču tikai 50% B2B mārketinga uzņēmumu mājas lapas ir klientiem parocīgas un viegli lietojamas. Veiksmīgi izstrādāta mājas lapa var ievērojami uzlabot uzņēmuma konkurētspēju.

Jaunā paaudze – aktīvi B2B lietotāji

Vairāk nekā puse “headhunters”, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ir milleniāļi. Laika posmā no 2012. līdz 2014. gadam B2B mārketinga “headhunters” skaits (vecuma  grupā no 18-34)  ir palielinājies par 70%, un šis skaits turpina  pieaugt.

B2B mārketings sociālajos tīklos

LinkedIn – ir visefektīvākā platforma mediju mārketingam. 66% lietotāju atzīst, ka, to izmantojot, gūst labus rezultātus, 94% B2B mārketinga uzņēmumu Linkedln izmanto uzņēmuma mārketinga stratēģijā.

Instagram ir viena no straujāk augošajām platformām. Tajā ik dienas apgrozās 300 miljoni lietotāju, 80% no tiem ir jaunāki par 35 gadiem. Instagram tiek sasniegta maksimālā mijiedarbība ar lietotāju. Taču tikai 33% B2B mārketinga uzņēmumu šobrīd izmanto šo platformu.

Mijiedarbība uz tūkstoš lietotājiem:

  • Instagram 22,53
  • Facebook 5,99
  • LinkedIn 1,09
  • Twitter 0,86

Mārketings sociālajos tīklos ir vairāk populārs, taču mazāk efektīvs, nekā PPC.

Lietošana:

  • Sociālie tīkli 84%
  • PPC 67%

Efektivitāte:

  • Sociālie tīkli 50%
  • PPC 54%

Offline mārketings

Maksas Offline metodes:

  • 58% B2B mārketinga uzņēmumu izmanto drukas (avīžu) un citas Offline reklāmas metodes.
  • Taču tikai 24% lietotāju uzskata šo metodi par efektīvu, un tas ierindo to pēdēja vietā marketinga metožu efektivitātes topā.

Influenceri un ieteikumi:

  • Izmantojot šos ieteikumus, klientu noturēšanas līmenis ir par 37% augstāks, ja salīdzina ar citām metodēm.
  • Tirgotāji var prognozēt peļņu, kā arī pelnīt 6,50 dolāru par katru mārketinga attīstībā ieguldīto dolāru.

Secinājumi

Šie dati var noderēt kā labs starts Jūsu jaunās mārketinga stratēģijas izveidei. Daļa statistikas īpaši noderīga  būs starptautiskajiem zīmoliem, taču lielākā daļa  šo  datu noderēs jebkuram B2B mārketinga speciālistam.

Citi raksti

DM jaunumi: kas mainījies un kā reaģēt

Vēl viens mēnesis, vēl viena pārmaiņu kārta, kas no jauna definē digitālās redzamības jēdzienu. No MI vadītiem SERP līdz pārlūku karam, TikTok iesaistīšanās rādītājiem un attīstītajām ietekmētāju ekosistēmām, 2025. gada augusts atnesa reālas pārmaiņas, nevis tikai troksni un satraukumu.

Uzzini vairāk

Negatīvais SEO. Kā atpazīt un novērst?

Negatīvā ietekme uz meklētājprogrammu pozīcijām jeb SEO ir tīša vietnes organisko meklētājprogrammu reitingu sabotēšana. Šo uzbrukumu vaininieki bieži vien ir konkurenti, kas cenšas nozagt jūsu vietnes apmeklētāju plūsmu un reitingus.

Uzzini vairāk

Google oficiāli ievieš saites MI pārskatos uz meklēšanas rezultātiem

Pēc mēnešiem ilgas testēšanas Google oficiāli ieviesa šo metodi, lai palīdzētu meklētājiem izpētīt vairāk par interesējošo tematu. Agrāk īsajā kopsavilkumā parādījās tikai tekstuāla informācija, tagad tai bieži vien tiek pievienotas arī saites uz atbilstošiem resursiem. Pirms dažām nedēļām pamanījām, ka Google sasaista tekstu mākslīgā intelekta (MI) pārskatos ar saviem meklēšanas rezultātiem. Šodien tā ir kļuvusi par jaunu oficiālu funkciju MI pārskatos.

Uzzini vairāk