Vairāk nekā puse “headhunters”, kas izmanto B2B mārketinga stratēģijas, ir milleniāļi. Laika posmā no 2012. līdz 2014. gadam B2B mārketinga “headhunters” skaits (vecuma grupā no 18-34) ir palielinājies par 70%, un šis skaits turpina pieaugt.
LinkedIn – ir visefektīvākā platforma mediju mārketingam. 66% lietotāju atzīst, ka, to izmantojot, gūst labus rezultātus, 94% B2B mārketinga uzņēmumu Linkedln izmanto uzņēmuma mārketinga stratēģijā.
Instagram ir viena no straujāk augošajām platformām. Tajā ik dienas apgrozās 300 miljoni lietotāju, 80% no tiem ir jaunāki par 35 gadiem. Instagram tiek sasniegta maksimālā mijiedarbība ar lietotāju. Taču tikai 33% B2B mārketinga uzņēmumu šobrīd izmanto šo platformu.
Mārketings sociālajos tīklos ir vairāk populārs, taču mazāk efektīvs, nekā PPC.
Šie dati var noderēt kā labs starts Jūsu jaunās mārketinga stratēģijas izveidei. Daļa statistikas īpaši noderīga būs starptautiskajiem zīmoliem, taču lielākā daļa šo datu noderēs jebkuram B2B mārketinga speciālistam.
Pēc mēnešiem ilgas testēšanas Google oficiāli ieviesa šo metodi, lai palīdzētu meklētājiem izpētīt vairāk par interesējošo tematu. Agrāk īsajā kopsavilkumā parādījās tikai tekstuāla informācija, tagad tai bieži vien tiek pievienotas arī saites uz atbilstošiem resursiem. Pirms dažām nedēļām pamanījām, ka Google sasaista tekstu mākslīgā intelekta (MI) pārskatos ar saviem meklēšanas rezultātiem. Šodien tā ir kļuvusi par jaunu oficiālu funkciju MI pārskatos.
Uzzini vairākDaudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.
Uzzini vairākIedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.
Uzzini vairāk