FCR logo

Blogs

B2B: Meta Reklāmas kā alternatīva LinkedIn

Sasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.

Platforma LinkedIn Ads ir labi zināma ar savām augstajām izmaksām salīdzinājumā ar citām platformām. Tomēr ir veids, kā mērķēt līdzīgu B2B auditoriju Meta vietnē, kur reklāmas izmaksas ir ievērojami zemākas.

Taču jābūt diviem priekšnosacījumiem.

  • Jābūt izveidotiem pamatiem: lielisks piedāvājums un mērķlapa, kas balstīta uz auditorijas izpēti, vienkārša kampaņas struktūra, spēcīgs radošums un konversiju izsekošana. Citiem vārdiem sakot, jūs izturaties pret reklāmu kā mārketinga speciālists, nevis kā mediju pircējs.
  • Jābūt gatavam kompromisam, lai iegūtu lētākas piesaistes izmaksas. Lai gan jums nebūs precīzas mērķauditorijas atlases kā LinkedIn, tas, ka jūsu mērķauditorija pārlūko Instagram, nenozīmē, ka viņi pārstāj būt tie, kas viņi ir kā profesionāļi. Iespējams, jūs neapkalposiet viņus tajā pašā vidē, bet viņiem joprojām ir šīs vajadzības un viņi pievērsīs uzmanību kaut kam pietiekami interesantam.

Ja izmaksas par reklāmu LinkedIn ir pārāk augstas vai nevarat izpildīt minimālās prasības attiecībā uz dažiem mērķauditorijas iestatījumiem – bet varat izpildīt iepriekš minētos kritērijus -, tad jūs varētu apsvērt šo alternatīvu.

Labākie radošie risinājumi B2B reklāmai Meta vidē

Nav nepieciešams sarežģīt radošu pieeju, jo B2B jomā labi darbojas vienkāršas baneru reklāmas. Varbūt tas ir tāpēc, ka biznesa patērētāji bieži meklē kaut ko tādu, kas palīdzēs viņiem virzīties uz priekšu vai vieglāk strādāt.

Citādāk ir tad, ja mēģināt kādu pierunāt pierakstīties pie zobārsta vai uzzināt par apdrošināšanas plānu, kad jums ir jāpārliecina cilvēks piezvanīt. Bet B2B jomā jūs pārdodat kaut ko, kas atvieglos profesionālo darbību. Tas prasa uzmanības ieguldījumu no klienta puses, bet B2B auditorija ir tam atvērta.

Varat izmantot videoklipus, kā to darāt B2C līderu piesaistē un e-komercijā, bet nav nepieciešams tiekties pēc augstas ražošanas vērtības.

Drīzāk ir svarīgi, lai pareizais vēstījums nonāktu pie pareizā patērētāja. Šajā gadījumā klienti ir citā platformā, bet viņi joprojām ir jūsu mērķauditorija. Un, ja jūs viņus uzrunāsiet, viņi rīkosies.

Atkarībā no tā, kādu personu cenšaties sasniegt, varat to darīt tik vienkārši, kā tikai izveidot pareizo ziņojumu.

Kāpēc B2B klientus piesaistīt Meta vidē ir vieglāk, nekā domājat?

B2B klientu piesaistei, jums, visticamāk, ir resursi, kurus var ātri izmantot atkārtoti, mainot izmēru un veicot dažas izmaiņas.

Padomājiet par to, kas ir svarīgi personai, kurai jūs pārdodat produktu vai pakalpojumu – kā tas atvieglos viņu dzīvi. Mēģiniet to atspoguļot reklāmas radošajā noformējumā un pasniegšanas veidā.

Ja tas izklausās pēc B2B mārketinga stratēģijas, tas ir tāpēc, ka tā tas arī ir. Tas ir pamatdarbs, ko veiksmīgi B2B zīmoli veic pirms reklāmas izdevumu palielināšanas.

Vai varu īstenot B2B reklāmas Meta vidē ar mazāku budžetu?

Ja apsverat šo stratēģiju, jo jums ir mazāks budžets, ieteicams apsvērt dinamisko radošumu: viena reklāmas vienība ar vairākām reklāmām, un jūs ļaujat sistēmai kombinēt un saskaņot, nevis veidojat vairākas atsevišķas reklāmas. Tas bieži darbojas labāk.

Meta: Iespējas un sistēma

E-komercijas un B2C līderu ģenerēšanas jomā parasti veicam plašu mērķauditorijas atlasi. B2B jomā labākus rezultātus iespējams sasniegt, kad mērķauditoriju atlasei izmantojot klientu sarakstus un veidojot līdzīgas auditorijas, kā arī izmantojot Meta interešu atlasi un detalizētu mērķēšanu.

Piemēram, veidojot kampaņu klientam, kas pārdod rotaļu laukumu aprīkojumu, var mērķēt uz cilvēkiem, kuri strādā pašvaldībās un skolās. Līdzīgi kā LinkedIn, lai gan ne tik detalizēti un fragmentēti, Meta ir iespēja mērķēt cilvēkus, pamatojoties uz:

  • kur viņi strādā;
  • kāda ir viņu loma;
  • kādā nozarē viņi strādā.

Tātad jautājums ir tikai par to, kā izvēlēties un izveidot pietiekamu auditoriju. Piemēram, var  izvēlēties neveidot vairākas reklāmu grupas katram no tām, bet sakopot tās vienā lielā auditorijā, kas bieži labi darbojas un nodrošina kvalitatīvus rezultātus.

Jūs, visticamāk, iegūsiet vairāk "junk leads" nekā tad, ja pārdotu LinkedIn. Taču kopumā joprojām ir lētāk to darīt Meta vidē, pat ņemot vērā šo atšķirību.

Būtībā profesionālo auditoriju mērķauditoriju atlase Meta vidē patiesībā ir tikai klientu līdzinieku, vadītāju saraksta līdzinieku, interešu un uz profesiju balstīta mērķauditoriju atlase.

Mērķauditoriju atlases vadlīnijas

Dažas papildu vadlīnijas B2B vadītāju piesaistes kampaņām Facebook un Instagram. Jūsu pieredze var atšķirties, tāpēc testējiet pēc vajadzības.

  • Ja esat reģionāls uzņēmums, būs nepieciešams nodalīt konkrētās ģeogrāfiskās vietas.
  • Praksē labāk darbojas ieinteresētās auditorijas nosūtīšana uz īpašu mērķlapu nekā ieguldo veidlapu izmantošana, jo tās parasti atgriež vairāk neprecīzu rezultātu. Tā vietā jācenšamas panākt, lai šī lapa labi konvertētos.
  • Ja gatavojaties izmantot iegultās veidlapas, pievienojiet jautājumus, lai veidlapā palielinātu atlasi un kvalificētu potenciālos pircējus.
  • Pārliecinieties, ka visās jūsu reklāmās ir iekļauti UTM parametri mērķlapas URL adresē, lai, saņemot norādi uz reklāmguvumu, jūs zinātu, no kuras kampaņas un reklāmas tas  nācis.
  • Novirziet potenciālo reklāmguvumu datus atpakaļ HubSpot, SalesForce vai jebkurā citā CRM, ko izmantojat, lai redzētu, no kurienes saņemat visvērtīgākos potenciālos reklāmguvumus, kas pārvēršas pārdošanā.
  • Apsveriet iespēju auditorijas atlasei pievienot tīmekļa vietņu apmeklētājus, kas vēl nav konvertējuši, vai video skatītājus un lapu apmeklētājus. Šādā veidā jūs varat mērķēt uz visiem, kas izrādījuši pietiekamu interesi, lai interesētos par jūsu vietni, bet ne pietiekamu, lai veiktu pirkumu.

Jauni veidi, kā atlasīt B2B mērķauditorijas Meta vietnē

Iepriekš aprakstītas standarta konversijas kampaņas, kurās galvenā uzmanība pievērsta potenciālajiem reklāmguvumiem. Bet varat izmantot arī pielāgotas kampaņas ar potenciālo reklāmguvumu mērķiem – Advantage+ potenciālo pirkumu ģenerēšanai. Tas nedaudz mazina tradicionālo kontroli pār kampaņu, taču to ir vērts izmēģināt – īpaši ar lielākiem budžetiem.

Varat arī izveidot kampaņu ar zvaniem kā mērķi, ja nevēlaties, lai veidlapu iesniegšana būtu  primārā konversija. Ja daudz izmantojat saziņu pa tālruni, izmantojiet to ar zvanu izsekošanas numuru, lai CTA novestu pie zvana un jūs varētu uzraudzīt, no kurienes nāk jūsu pieprasījumi. Sistēma arī to izsekos un optimizēs labākos zvanus, ja jūs tai sniegsiet pareizus datus.

Meta ir arī virza Advantage+ auditorijas, kas būtībā ir aizgūtas no Google Performance Max, jo tās kļūst par auditoriju ieteikumiem (signāliem). Sistēma tās ne tikai izmantos kā bāzi, bet ies arī tālāk un atradīs to, kas, pēc tās domām, ir jūsu pārdodamā produkta mērķauditorija.

Pārbaudiet, pirms noliedziet

Skepticisms attiecībā uz Meta Ads izmantošanu B2B potenciālo pirkumu ģenerēšanas reklāmai ir saprotams. Tomēr princips šī padoma pamatā paliek nemainīgs: cilvēki, kas pārlūko LinkedIn, nepārstāj būt tie paši(šeit ievietot profesiju), kad viņi sāk pārlūkot Facebook vai Instagram.

Tāpat kā attiecībā uz visu, kas saistīts ar reklāmām, ieteicams noliegšanas izmēģināt pašam.

Ja jums nav eksperimentu veikšanai paredzēta budžeta, izmantojiet nelielu daļu no piešķirtā budžeta, lai veiktu nelielu izmēģinājumu. Iespējams, nesasniegsiet statistiski nozīmīgu rezultātu, bet, visticamāk, sapratīsiem, vai ir kaut kas tāds, ko vērts izpētīt tālāk.

No psiholoģiskā viedokļa raugoties, iespējams, pat būs lielākas izredzes pievērst B2B klientu uzmanību platformā, kur viņu modrībai nav jābūt tik lielai, jo dominē masveida patērētājam paredzēti piedāvājumi un produkti.

Citi raksti

Bluesky iekaro lietotāju mīlestību. Kā to izmantosim digitālajā mārketingā?

Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par aizvien sadrumstalotāku un pretrunīgāku tirgu. Zīmoli tagad meklē alternatīvas platformas, kas piedāvā autentiskas un taustāmas iesaistīšanās iespējas, lai paplašinātu savu digitālo ietekmi.

Uzzini vairāk

Kā mākslīgais intelekts maina SEO par labu cilvēkam

Mākslīgais intelekts (MI) arvien būtiskāk maina meklētājprogrammu algoritmus un SEO uzdevumus, ietekmē atslēgvārdu izpēti un satura veidošanu. Turklāt tas notiek par labu nevis Google sistēmas kontrolsarakstiem, bet meklētājiem – cilvēkiem, kas vēlas saņemt noderīgu informāciju.

Uzzini vairāk

SEO: Kā vietnes rangu Google ietekmē sociālie mediji

Sociālo mediju SEO stratēģija var palīdzēt jūsu uzņēmumam veidot dziļākas attiecības ar klientiem, optimizēt saturu, lai tas parādītos augstāk meklēšanas rezultātu lapās (SERP), un palīdzēt jums labāk sasniegt savu auditoriju tur, kur tā pavada visvairāk laika. Lūk, viss, kas jums jāzina, lai īstenotu veiksmīgu sociālo mediju SEO stratēģiju!

Uzzini vairāk