FCR logo

Blogs

"Google Marketing Live " uzsver mākslīgā intelekta produktus

2023. gads neapšaubāmi ir nozīmīgs pagrieziena punkts mākslīgā intelekta jomā digitālā mārketinga pasaulē. Arī mārketinga pasaulē būtiskajā ziņojumā "Google Marketing Live" (GML) uzsvēra skaidras izmaiņas patērētāju meklēšanas uzvedībā un milzīgais potenciāls reklāmdevējiem izmantot Google mākslīgā intelekta produktus, lai piesaistītu viņu uzmanību efetīvāk nekā jebkad agrāk.

Patiesi aizraujoši (un mazliet biedējoši) iedomāties, kas mūs sagaida turpmākajos gados. Google apgalvo, ka tirgotāji un reklāmdevēji, kas gatavi būt elastīgi un eksperimentēt, pastāvīgi uzrāda labākus rezultātus, un "FCR Digital" nevar tam nepiekrist. 

Šajā rakstā aplūkosim sešus galvenos paziņojumus, kas izskanēja pasākumā, un atklāsim to potenciālu uzlabot digitālā mārketinga darbu.

1. Meklēšanas un veiktspējas kampaņas: ģeneratīvais MI 

Meklēšanas un veiktspējas maksimuma kampaņu (Search & Performance Max Campaigns), ko darbinās ģeneratīvs mākslīgais intelekts, ieviešana nodrošinās milzīgu izaugsmes potenciālu reklāmdevējiem. 

Google paziņoja, ka "80% reklāmdevēju jau izmanto vismaz vienu ar mākslīgo intelektu darbināmu meklēšanas reklāmu produktu". Izmantojot mākslīgo intelektu meklēšanas un veiktspējas kampaņām, būs iespējams racionalizēt kampaņu izveidi, uzlabot mērogojamību un sasniegt klientiem izcilus rezultātus.

Ģeneratīvi MI rīki pavērs jaunus veidus, kā sasniegt lielāku auditoriju un uzlabot kampaņu veiktspēju. 

Jaunais aktīvu izveides rīks ļaus aprakstīt klienta uzņēmējdarbību un produktus/pakalpojumus, unikālos pārdošanas punktus un zīmola personību, lai radītu atbilstošākas reklāmas. 

Turklāt Google uzskata, ka reklāmdevējiem, kuri izmantos MI meklēšanas un veiktspējas kampaņās, kas tiks prezentētas šā gada laikā, vajadzētu panākt lielāku efektivitāti, radošumu un izaugsmi.

2. Jauninājumi mazumtirgotājiem

Mazumtirgotājiem GML 2023 prezentēja interesantus atjauninājumus mārketinga uzlabošanai. Search Generative Experience (SGE) drīzumā tiks ieviesta ASV lietotājiem, izmantojot Search Lab (Google agrīnās piekļuves programma). 

Tuvāko mēnešu laikā Google eksperimentēs ar meklēšanas un iepirkšanās reklāmām, kas integrētas MI darbinātā momentuzņēmuma un sarunu režīmā. Tas ietver jaunus formātus, lai izmantotu ģeneratīvo mākslīgo intelektu, radot augstas kvalitātes, atbilstošas reklāmas visā meklēšanas procesā.

Daudzkanālu un uz veikalu orientētas funkcijas Performance Max kampaņās ļauj mazumtirgotājiem radīt klientiem vienotu iepirkšanās pieredzi visās platformās. 

Izmantojot šīs funkcijas, reklāmdevēji var palielināt pārdošanas apjomus, palielināt zīmola atpazīstamību un veicināt klientu iesaisti.

Merchant Center Next pieredze un produktu studija, kas balstīta uz ģeneratīvo mākslīgo intelektu, ļauj reklāmdevējiem viegli pārvaldīt produktu rentabilitāti un veidot saistošas produktu reklāmas. Product Studio un Merchant Center Next pieredzi var izmēģināt no 2023. gada jūlija. 

Šie jauninājumi mazumtirgotājiem nodrošina rīkus, kas nepieciešami, lai ieinteresētu savu auditoriju un veicinātu izmērāmu biznesa izaugsmi.

3. YouTube kampaņu uzlabojumi

YouTube joprojām būs spēcīga platforma, un Google atjauninājumiem vajadzētu uzlabot reklāmas iespējas šajā kanālā. Secināts, ka ka "80% skatītāju piekrīt, ka YouTube piedāvā visplašāko video satura daudzveidību salīdzinājumā ar jebkuru citu platformu". 

Radošo līdzekļu un optimizācijas rīku paplašināšana, ko veicina Google mākslīgais intelekts, paver reklāmdevējiem jaunus veidus, kā aizraut savu auditoriju un sasniegt labākus rezultātus. 

Būs iespējams izmantot uz mākslīgo intelektu balstītas atziņas, lai optimizētu klientu kampaņas un uzlabotu to radošās stratēģijas. Izmantojot esošos resursus, varēs ģenerēt jaunas video reklāmas dažādās orientācijās, piemēram, horizontālās, kvadrātveida vai vertikālās video reklāmas. 

Šos resursus var iegūt no citu kampaņu materiāliem, produktu plūsmas, lietotņu veikala saraksta un citiem avotiem. Varam pievienot videoklipiem balss ierakstus, izmantojot Google teksta pārveidošanu uz runas tehnoloģiju. 

Turklāt izpratne par piemērotības iestatījumiem un to ietekmi uz kampaņas KPI ļaus nodrošināt, ka klientu reklāmas atbilst viņu zīmola vērtībām, vienlaikus raisot rezonansi mērķauditorijā. Šo uzlabojumu mērķis ir ļaut klientiem maksimāli palielināt YouTube kampaņu efektivitāti.

4. Uzlabota mērīšana: GA4

Precīzi mērījumi ir ļoti svarīgi, lai optimizētu mārketinga stratēģijas un panāktu labākus uzņēmējdarbības rezultātus. Pasākumā prezentētie Google Google Analytics 4 atjauninājumi nodrošina reklāmdevējiem progresīvus rīkus, lai izmantotu pirmās puses datus un iegūtu dziļāku ieskatu. 

Vairāk par GA4 lasi šajos FCR Digital materiālos!

Google Analytics 4 un Universal Analytics metriku salīdzinājums

Google analītikas rīki – lielākās pārmaiņas šajā gadsimtā 

Vieglāka pirmās puses datu pārvaldība ļauj uzlabot mērķauditorijas atlasi un efektīvi personalizēt klientu kampaņas. Izmantojot šos jauninājumus, iespējams pieņemt uz datiem balstītus lēmumus, pilnveidot mārketinga stratēģijas un panākt labāku ROI. 

Šiem sasniegumiem, Google ieskatā, vajadzētu bez problēmām savienot datu avotus, optimizēt mērķtiecīgu atlasi un pielāgoties ar privātumu saistītām nozares pārmaiņām, lai panāktu labākus mārketinga rezultātus.

5. Lietotņu kampaņas: Jaunie produkti un papildinājumi

Pastāvīgi mainīgajā lietotņu ainavā Google iepazīstināja ar jauniem veidiem, kā palīdzēt patērētājiem iepirkties jūsu lietotņu reklāmās, radīt vieglāku tīmekļa pāreju uz lietotni esošajiem lietotņu lietotājiem un uzlabot iOS lietotņu kampaņu mērījumus. 

Saskaņā ar Google datiem "87 % mazumtirgotāju un 82 % e-komercijas uzņēmumu atzīst, ka viņu lietotņu lietotāji izrāda lielāku lojalitāti un dzīves ilguma vērtību salīdzinājumā ar tiem, kas nav lietotņu lietotāji". 

Google ir veicis uzlabojumus lietotņu kampaņās. Pievienoti veicināšanas līdzekļi, lai izceltu labākos piedāvājumus, sezonas pielāgojumus, lai pārvaldītu lietotāju pieprasījuma maksimumu, un iespēju App kampaņām pievienot produktu plūsmas – kas, kā apgalvo uzņēmums, var palielināt konversijas par 11%.

Turklāt jaunajam produktam Web to App Connect vajadzētu sniegt labāku iespēju nodrošināt lietotājiem netraucētu pārvietošanos, palielinot konversijas un veicinot lietotņu instalēšanu. Turklāt uzlabojumi iOS mērīšanas iespējās ļauj reklāmdevējiem iegūt visaptverošu ieskatu par lietotņu veiktspēju un lietotāju uzvedību, kas ļauj pilnveidot kampaņas un maksimāli palielināt lietotņu potenciālu.

Mārketinga komandas varēs izmantot šīs funkcijas, lai uzlabotu lietotņu pieredzi, panāktu lielāku atdevi no ieguldījumiem, uzlabotu lietotāju piesaistīšanu un veicinātu ilgtspējīgu lietotņu izaugsmi.

6. Jaunas funkcijas displejā un video 360

Bezgalīgo privātuma pārmaiņu laikmetā MI darbināta optimizēta mērķauditoriju atlase ļaus reklāmdevējiem iesaistīt jaunas konvertējamas auditorijas. 

Google apgalvo, ka reklāmdevēji, kuri izmanto jauno optimizēto mērķēšanu Google Display reklāmās, vidēji panāk "50% konversiju pieaugumu Google Display reklāmās un satriecošu 55% uzlabojumu kombinācijā ar pirmās puses mērķauditorijām". 

Publisher Advertiser Identity Reconciliation (PAIR) ļaus mums izveidot saikni ar klientu pirmās puses mērķauditorijām, vienlaikus ievērojot privātuma prasības, rādot atbilstošas reklāmas un uzlabojot kampaņas veiktspēju. 

Digitālās un TV atskaites ieviešana sniegs noderīgu ieskatu CTV kampaņās, savukārt starpierīču konversiju mērījumi sniegs visaptverošu priekšstatu par iesaistīšanos pēc reklāmu publicēšanas. 

Šie jauninājumi varētu mainīt veidu, kā veidojam saikni ar klientiem un optimizējam savas kampaņas, nodrošinot maksimālu ietekmi un rezultātus. ASV klienti var pievienoties Beta versijai jau tagad, bet globālā ieviešana notiks līdz šā gada beigām.

Kopumā Google Marketing Live 2023 veltīja ievērojamu uzmanību mākslīgajam intelektam un tā potenciālam revolucionizēt digitālā mārketinga kampaņas. Google sasniegumi, ko nodrošina mākslīgais intelekts un uz datiem balstītas atziņas, sniedz reklāmdevējiem milzīgas iespējas stiprināt kampaņas, uzlabot klientu pieredzi un nodrošināt izmērāmus panākumus mainīgajā digitālajā vidē.

Lasi arī šos rakstus!

Atjauninātais Google Trends palīdz iepazīt klientus un konkurentus!

Tavs uzņēmums Google spogulī: organiskie vai apmaksātie meklēšanas rezultāti?

Citi raksti

B2B: Meta Reklāmas kā alternatīva LinkedIn

Sasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.

Uzzini vairāk

Desmit svarīgākie jautājumi par Google piekrišanas režīmu v2

Kas ir Google piekrišanas režīms v2 (Google Consent Mode v2) un kāpēc tas ir obligāts priekšnosacījums veiksmīgai mārketinga stratēģijai ikvienam, kas izmanto Google reklāmas un Analytics 2024. gadā?

Uzzini vairāk

FCR Digital sāk testēt Google Ads lielāko jaunumu – Demand Gen

Digitālā mārketinga aģentūra FCR klientiem dažādās nozarēs sākusi piedāvāt Google Ads produktu Demand Gen. Jaunajā, ar mākslīgo intelektu darbināmajā rīkā, kas tika izstrādāts īpaši sociālo platformu reklāmdevējiem, ir iekļautas jaunas funkcijas, inventārs un ieskats.

Uzzini vairāk