FCR logo

Blogs

Kā klienti uzzina par jaunumiem.

Vai jūs zināt kā jūsu klienti saņem informāciju par jaunumiem? Mēs turpinām rakstu sēriju par B2B un B2C biznesu atšķirībām.

PR aģentūra”Решения&Идеи” nāca klajā ar savu pētījumu, kurš atklāja vēl vienu būtisku atsķirību B2B un B2C mērķaudotoriju uzvedībā.

Ja B2B mērķauditorija uzzina par jaunumiem pārsvarā caur ziņu portāliem, sociālajiem tīkliem un pasākumos, tad B2C mērķauditorija par to uzzina no saviem draugiem un paziņām (ieteikumi), pētot e-veikalu asortimentu un no informācijas televīzijā un sociālajos tīklos.  

Kāpēc svarīgi to zināt? Galvenokārt, lai izveidojas efektīva komunikācija ar mūsu esošo un potenciālo klientu. Un protams, lai šai komunikācijai veltītās finances neiziet “vējā”.

Citi raksti

Kā mākslīgais intelekts maina SEO par labu cilvēkam

Mākslīgais intelekts (MI) arvien būtiskāk maina meklētājprogrammu algoritmus un SEO uzdevumus, ietekmē atslēgvārdu izpēti un satura veidošanu. Turklāt tas notiek par labu nevis Google sistēmas kontrolsarakstiem, bet meklētājiem – cilvēkiem, kas vēlas saņemt noderīgu informāciju.

Uzzini vairāk

SEO: Kā vietnes rangu Google ietekmē sociālie mediji

Sociālo mediju SEO stratēģija var palīdzēt jūsu uzņēmumam veidot dziļākas attiecības ar klientiem, optimizēt saturu, lai tas parādītos augstāk meklēšanas rezultātu lapās (SERP), un palīdzēt jums labāk sasniegt savu auditoriju tur, kur tā pavada visvairāk laika. Lūk, viss, kas jums jāzina, lai īstenotu veiksmīgu sociālo mediju SEO stratēģiju!

Uzzini vairāk

B2B: Meta Reklāmas kā alternatīva LinkedIn

Sasniedziet savus ideālos B2B klientus Meta reklāmās par daļu no LinkedIn izmaksām, izmantojot šīs reklāmas radošās un mērķauditorijas mērķēšanas stratēģijas.

Uzzini vairāk