PR aģentūra”Решения&Идеи” nāca klajā ar savu pētījumu, kurš atklāja vēl vienu būtisku atsķirību B2B un B2C mērķaudotoriju uzvedībā.
Ja B2B mērķauditorija uzzina par jaunumiem pārsvarā caur ziņu portāliem, sociālajiem tīkliem un pasākumos, tad B2C mērķauditorija par to uzzina no saviem draugiem un paziņām (ieteikumi), pētot e-veikalu asortimentu un no informācijas televīzijā un sociālajos tīklos.
Kāpēc svarīgi to zināt? Galvenokārt, lai izveidojas efektīva komunikācija ar mūsu esošo un potenciālo klientu. Un protams, lai šai komunikācijai veltītās finances neiziet “vējā”.
SEM nozīmē "meklēšanas mārketings" (search engine marketing). Tas ir process, kurā tiek apvienotas SEO un PPC pieejas, lai izveidotu holistisku interneta mārketinga stratēģiju, kas veicina datplūsmu un atpazīstamību, izmantojot meklētājprogrammas un pamatojoties uz lietotāja meklēšanas vaicājumu.
Uzzini vairākIkvienas vietnes tekstu struktūra ir svarīgs aspekts SEO optimizācijai. Ja saturs ir skaidri strukturēts, iespējas ieņemt labas pozīcijas Google būs lielākas. Šajā bloga ierakstā pastāstīsim, kāpēc teksta struktūra ir būtiska!
Uzzini vairākMākslīgais intelekts jeb AI var izklausīties pēc oksimorona, taču tas padara mūsu pasauli gudrāku, automatizējot uzdevumus, izstrādājot skaitļošanas risinājumus un uzlabojot efektivitāti. Mākslīgais intelekts, kas kādreiz bija zinātniskās fantastikas materiāls, aizvien vairāk ietekmē dzīvi ļoti smalkos veidos.
Uzzini vairāk