PR aģentūra”Решения&Идеи” nāca klajā ar savu pētījumu, kurš atklāja vēl vienu būtisku atsķirību B2B un B2C mērķaudotoriju uzvedībā.
Ja B2B mērķauditorija uzzina par jaunumiem pārsvarā caur ziņu portāliem, sociālajiem tīkliem un pasākumos, tad B2C mērķauditorija par to uzzina no saviem draugiem un paziņām (ieteikumi), pētot e-veikalu asortimentu un no informācijas televīzijā un sociālajos tīklos.
Kāpēc svarīgi to zināt? Galvenokārt, lai izveidojas efektīva komunikācija ar mūsu esošo un potenciālo klientu. Un protams, lai šai komunikācijai veltītās finances neiziet “vējā”.
Pēc mēnešiem ilgas testēšanas Google oficiāli ieviesa šo metodi, lai palīdzētu meklētājiem izpētīt vairāk par interesējošo tematu. Agrāk īsajā kopsavilkumā parādījās tikai tekstuāla informācija, tagad tai bieži vien tiek pievienotas arī saites uz atbilstošiem resursiem. Pirms dažām nedēļām pamanījām, ka Google sasaista tekstu mākslīgā intelekta (MI) pārskatos ar saviem meklēšanas rezultātiem. Šodien tā ir kļuvusi par jaunu oficiālu funkciju MI pārskatos.
Uzzini vairākDaudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.
Uzzini vairākIedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.
Uzzini vairāk