FCR logo

Blogs

Kā klienti uzzina par jaunumiem.

Vai jūs zināt kā jūsu klienti saņem informāciju par jaunumiem? Mēs turpinām rakstu sēriju par B2B un B2C biznesu atšķirībām.

PR aģentūra”Решения&Идеи” nāca klajā ar savu pētījumu, kurš atklāja vēl vienu būtisku atsķirību B2B un B2C mērķaudotoriju uzvedībā.

Ja B2B mērķauditorija uzzina par jaunumiem pārsvarā caur ziņu portāliem, sociālajiem tīkliem un pasākumos, tad B2C mērķauditorija par to uzzina no saviem draugiem un paziņām (ieteikumi), pētot e-veikalu asortimentu un no informācijas televīzijā un sociālajos tīklos.  

Kāpēc svarīgi to zināt? Galvenokārt, lai izveidojas efektīva komunikācija ar mūsu esošo un potenciālo klientu. Un protams, lai šai komunikācijai veltītās finances neiziet “vējā”.

Citi raksti

Svētki nāk! Septiņi padomi, kā izveidot iedarbīgu sociālo mediju stratēģiju

Tuvojoties Ziemassvētku un Jaungada sezonai, daudzi uzņēmumi kļūst ievērojami aktīvāki sociālajos medijos – ikvienam īpaši jāpiepūlas, lai tieši viņa vēstījums taptu sadzirdēts un uzklausīts, pozitīvi ietekmējot sezonālos pārdošanas rādītājus un auditorijas iesaisti.

Uzzini vairāk

Pieci SEO labākās prakses piemēri Melnajai piektdienai un svētku sezonai

Pasaules lielākā iepirkšanās sezona – no Melnās piektdienas līdz Ziemassvētkiem – ir klāt. Vēlaties palielināt savu svētku pārdošanas apjomu? Vislabāk plānot laikus, bet arī pēdējā brīdī var īstenot kādu no SEO ieteikumiem.

Uzzini vairāk

Digitālais mārketings 2032. gadā: ko prognozē nozares līderi?

Par maz teikt, ka mārketinga speciālistiem jābūt rīcības plānam neparedzētiem gadījumiem. Ja nav elastības un gatavības mainīties, pat vislabāk izstrādātie stratēģiskie plāni var izjukt. Turklāt papildus parastajām svārstībām mūsdienu mārketinga speciālisti saskaras ar neskaidru ekonomisko vidi. Nepieciešamība pēc uz zināšanām balstītas pielāgošanās spējas vēl nekad nav bijusi skaidrāka un steidzamāka.

Uzzini vairāk