FCR logo

Blogs

Kā klienti uzzina par jaunumiem.

Vai jūs zināt kā jūsu klienti saņem informāciju par jaunumiem? Mēs turpinām rakstu sēriju par B2B un B2C biznesu atšķirībām.

PR aģentūra”Решения&Идеи” nāca klajā ar savu pētījumu, kurš atklāja vēl vienu būtisku atsķirību B2B un B2C mērķaudotoriju uzvedībā.

Ja B2B mērķauditorija uzzina par jaunumiem pārsvarā caur ziņu portāliem, sociālajiem tīkliem un pasākumos, tad B2C mērķauditorija par to uzzina no saviem draugiem un paziņām (ieteikumi), pētot e-veikalu asortimentu un no informācijas televīzijā un sociālajos tīklos.  

Kāpēc svarīgi to zināt? Galvenokārt, lai izveidojas efektīva komunikācija ar mūsu esošo un potenciālo klientu. Un protams, lai šai komunikācijai veltītās finances neiziet “vējā”.

Citi raksti

Piecas galvenās lietas, kas jāzina par jauno Google Analytics 4

Pasaulē populārākā bezmaksas tiešsaistes statistikas sistēma Google Analytics jau pirms diviem gadiem paziņoja par plāniem būtiski mainīt datu uzskaites principus. Šobrīd atlicis vēl tikai viens gads, līdz ierastā uzskaites sistēma, Universal Analytics (UA), beigs darboties un tās lietotāji tiks lūgti pilnībā pāriet uz Google Analytics 4 (GA4).

Uzzini vairāk

Google statistikas lietotājus gaida lielas pārmaiņas

Google nākamgad slēgs daudziem tik ierasto tiesšaistes statistikas rīku Universal Analytics, tāpēc pēdējais laiks iepazīties ar pārmaiņu būtību un sākt izmēģināt jauno analītikas rīku paralēli līdz šim lietotajam, iesaka digitālā mārketinga aģentūras FCR eksperts Mārtiņš Tirzītis.

Uzzini vairāk

Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem

Maza uzņēmuma īpašniekam arī ir plašas iespējas iztērēt naudu, lai reklamētu savu biznesu. Tāpēc var gadīties, ka brīdī, kad izlemiet veicināt atrodamību tiešsaistē, Google reklāmām vairs daudz līdzekļu nav atlicis. Sniegsim dažus padomus, kā to ieguldīt pēc iespējas mērķtiecīgāk un ar lielāku atdevi.

Uzzini vairāk