Šajā rakstā aplūkosim dažus SEO padomus, kas palīdzēs jums veiksmīgi pavadīt svētku sezonu un plānot nākamo.
Lai palielinātu atrodamību ar Melno piektdienu un kiberpirmdienu saistītos meklējumos, vēlams izveidot sezonālajām atlaidēm veltītu mērķlapu. Lai atrastu labākos piedāvājumus, lietotāji bieži meklēs atslēgvārdu kombinācijas, kas ietver [zīmola nosaukums] vai [produkts], kā arī vārdus: piedāvājumi, atlaides vai akcijas.
Izmantojot Google Trends vēsturiskos rezultātus, iespējams noskaidrot, kādas izvēles ir populāras noteiktās produktu kategorijās. Ja iecere ir piešķirt atlaides Melnajā piektdienā vai kiberpirmdienā, iespējams, vērts katram produktam vai pakalpojumam veltīt atsevišķu lapu.
Ja iespējams, labāk sākt plānot šo mērķlapu un to satura izveidi pēc iespējas laicīgāk, atgādina resurss Search Engine Land.
Pēc tam, kamēr šīs lapas patiešām ir aktuālas, ievietojiet 302 pāradresāciju (pagaidu pāradresāciju, nevis pastāvīgu 301 pāradresāciju). Tādējādi jūs iegūsiet pietiekami daudz laika, lai sagatavotu lapas Ziemassvētku patērētājiem un Google rūpīgi pārbaudītu vietni.
Vēl labāk, jūs varētu izveidot "mini vietni" ar Melnās piektdienas/ Ziemassvētku tematikai veltītām lapām, ko var slēpt no apmeklētājiem, līdz tuvojas svētku sezona.
Kad lapas izveidotas, tās jāpievieno XML vietnes kartei un navigācijai. Atcerieties, ka šo jauno mērķlapu izveides mērķis ir ģenerēt datplūsmu no meklējumiem, kas saistīti at atlaidēm un Ziemassvētkiem.
Tomēr pārliecinieties, ka atkārtotie apmeklētāji var redzēt atjauninātās lapas, lai izmantotu jūsu svētku piedāvājumus. Pievienojot jaunās lapas savai vietnes kartei, jūs nodrošināsiet tādas kartes izveidi, kas ļauj pārlūkiem tās ātri atrast un indeksēt.
Veicot šīs divas darbības, jūs palielināsiet savu jauno svētku mērķlapu redzamību gan apmeklētājiem, gan meklētājprogrammu rāpotājiem.
Atcerieties: ar brīvdienām saistītie URL jūsu vietnē nav īslaicīgi. Tāpēc ir svarīgi, lai šīs lapas būtu aktuālākas pēc iespējas ilgāk, atgādina digitālā mārketinga aģentūras "FCR Digital" speciālists Mārtiņš Tirzītis.
Ziemassvētku pircējiem tiešsaistē galvenā prioritāte vienmēr ir atrast izdevīgākos piedāvājumus. Šogad vairāki tirgotāji izstrādājuši rīkus un filtrus, lai atvieglotu Melnās piektdienas un kiberpirmdienas izpārdošanu atklāšanu un atlasi.
Pircēji kļūst īpaši neapmierināti, kad nespēj viegli atrast piedāvājumus tīmekļa vietnē vai sastopas ar precēm, kuru nav noliktavā, pēc tam, kad kādu laiku pārlūkojuši jūsu vietni.
Tā kā tiešsaistes pircējiem ir tik vienkārši ātri pārslēgties uz konkurenta piedāvājumu, zīmoliem vajadzīgas noteiktas izmaiņas, lai noturētu klientus savās vietnēs un mudinātu iepirkties.
Precizēta navigācija (faceted navigation) ir veids, kā palīdzēt klientiem atrast tieši to, kas viņiem nepieciešams, ļaujot viņiem personalizēt meklēšanu, nodrošinot daudzus filtrus atkarībā no saraksta kritērijiem.
Īstenojot precizēto navigāciju, varat saskarties ar šādām problēmām:
Pieejamas dažādas metodes, lai risinātu aspektētās navigācijas problēmas gan mazās, gan lielās vietnēs.
Apsveriet arī šādus ieteikumus par iepirkumu groza optimizāciju.
Svarīgi nodrošināt dažādas piegādes alternatīvas, lai apmierinātu klientu vajadzības. Šīm iespējām jāietver, piemēram, regulāra vietējā piegāde, piegāde nākamajā vai tajā pašā dienā (ziedu veikalu gadījumā), piegādes izmaksas un vietējais piegādes pakalpojums.
Tūkstošgades un Z paaudzes klienti, kas ir ietekmīgākie digitālie patērētāji, pieprasa dažādas maksājumu alternatīvas. Ja vēlamā metode nav pieejama, viņi atteiksies no pirkuma pie jums, nodoma iegādāties konkrēto produktu. Viņi sāks jaunu meklēšanu un pabeigs šo pirkumu citur.
Tāda konta izveide, kas ietver manuālu datu ievadīšanu, potenciāli var izraisīt atteikšanos no pirkuma.
Tā vietā, lai pavadītu laiku, aizpildot personisko informāciju katram darījumam e-komercijas vietnē, patērētāji vēlas ātru pirkuma veikšanu.
Neatkarīgi no tā, vai klients atstāja grozu tāpēc, ka vienkārši pārlūkoja preces, vai arī uzmanības novēršanas dēļ, personalizēta ziņa, kas atgādina, ka grozā ir kādas lietas, varētu pamudināt klientu vēlreiz pārbaudīt grozu.
Tādas sadaļas pievienošana, kurā klientus var aicināt izmantot atlaižu kuponus, ir vēl viena e-komercijas taktika, kas mudina pabeigt darījumu. Klientiem patīk akcijas, un viņi nelaidīs garām iespēju izmantot atlaižu kuponu.
Apsveriet savas tīmekļa vietnes mobilās reaģēšanas spēju novērtēšanu agrīnā tīmekļa vietnes izveides posmā. Šādā veidā varēsiet savlaicīgi identificēt un novērst problēmas, pirms slikta lietotāja pieredze jums izmaksā ieņēmumu kritumu.
Ja kāda produkta darbība ir pārtraukta vai ja apmeklētājs ievada kļūdainu URL, 404 kļūdas lapas ievietošana novērsīs klientu plūsmas nonākšanu strupceļā. Tā arī nepieļaus situāciju, kad apmeklētājs tīmekļa vietnē neko neatrod.
Darbs pie galveno tīmekļa vitrāžu (URL) un lapas pieredzes uzlabošanas var nodrošināt ievērojamu ieņēmumu pieaugumu, jo uzlabojas datplūsma. Saskaņā ar resursu Web.Dev vairāki zīmoli piedzīvojuši līdz pat 70% ieņēmumu pieaugumu, strādājot pie savas lapas lietotāja pieredzes.
Pārliecinieties, ka lapas lietotāja pieredzi veidojošie elementi ir vislabākajā iespējamajā kvalitātē.
Kad runa ir par galvenajiem tīmekļa vitālajiem rādītājiem (core web vitals, CWV), ir ļoti svarīgi pieņemt lēmumus, pamatojoties uz visprecīzākajiem datiem. Labākie rīki, lai novērtētu CWV:
Lai gan melnā piektdiena un kiberpirmdiena ir gada svarīgākā nedēļas nogale mazumtirdzniecībā, ir svarīgi saskaņot organiskās meklēšanas stratēģiju ar maksas meklēšanu. Tas nodrošina jūsu lietotājiem pēc iespējas vienotāku daudzkanālu pieredzi.
Jūsu maksas meklēšanas kampaņai, tāpat kā SEO stratēģijai, jābalstās uz vēsturisko reklāmas snieguma datu un svaigu atslēgvārdu kombināciju.
Lūk, dažas lietas, kas jāatceras, plānojot svētku sezonas PPC kampaņu.
Neatkarīgi no tā, vai esat mazs uzņēmums vai liels zīmols, Google biznesa profils (GBP) var būt nozīmīgs ienākumu avots, ja tas ir pareizi optimizēts. Lūk, dažas lietas, ko varat darīt Melnās piektdienas un Ziemassvētku sezonā, lai palielinātu ieņēmumus.
Dienās pirms Melnās piektdienas un tās laikā būs daudz rakstu, kuros tiks izmantotas frāzes "melnā piektdiena", "darījums" vai "piedāvājums". Tas tikai ilustrē, cik ļoti žurnālisti ir izsalkuši pēc Melnās piektdienas izpārdošanas materiāliem. Jūsu uzņēmumam turpmākajās nedēļās noteikti vajadzētu popularizēt jūsu e-komercijas uzņēmuma Melnās piektdienas piedāvājumus attiecīgajiem plašsaziņas līdzekļiem.
Lūk, dažas lietas, ko varat darīt, lai iegūtu saites pirms svētku sezonas un tās laikā.
Iedomājieties, ka jūsu komanda vai jūs pats:
Jūs konstatējat, ka datplūsmas un rangu rezultāti ir lieliski, un jūs nav ietekmējis neviens algoritma atjauninājums. Tomēr, neraugoties uz to visu, jūs novērojat ievērojamu ieņēmumu samazinājumu.
Tieši tad ir svarīgi izvērtēt visus iespējamos ārējos notikumus un novērtēt, kas varētu ietekmēt patērētāju uzticēšanos.
Patērētāju uzticības samazināšanās, ko ietekmē pašreizējā globālā ekonomiskā krīze un vispārējais pesimisma stāvoklis, ir 2022. gadā diezgan izplatīta parādība. No tā neciešat tikai jūs: pieprasījums zīmoliem un aģentūrām iegūt klientu uzticību ir lielāks nekā jebkad agrāk.
Labā ziņa: neraugoties uz plaši izplatīto pesimismu, patērētāju uzvedība uzrāda optimisma pazīmes.
Daži varētu domāt: "SEO Melnajai piektdienai ir lieliska tēma. Bet no visiem SEO interesējošajiem aspektiem ekonomika un ekonomikas virzītājspēki? Ne SEO."
Jums būs jāizskaidro ieinteresētajām personām, kāpēc, neraugoties uz ievērojamām investīcijām SEO un labiem rezultātiem organiskās datplūsmas un iesaistīšanās jomā, vērojams ieņēmumu samazinājums.
Zinot, kas ietekmē jūsu patērētāju uzticēšanos, jābūt uzmanīgiem, izstrādājot satura un saišu kampaņu prāta vētras. Neiejūtīga/pretrunīga satura, PR vai sociālā kampaņa, jā nodrošinās atsauces un publicitāti, bet var arī vienā mirklī iznīcināt zīmola reputāciju.
Mārketinga ekspertu uzdevums ir novērtēt visu, kas varētu ietekmēt SEO rezultātus, un tādējādi atrast un piedāvāt risinājumus. Ja šie risinājumi neietilpst jūsu ikdienas darbā, deleģējiet uzdevumus un strādājiet kopā ar citām komandām.
Vissvarīgākais ir koncentrēties uz saziņu ar ieinteresētajām pusēm. Attiecībā uz jūsu klientiem koncentrējieties uz šādiem aspektiem, lai vairotu uzticību un palielinātu pirkuma uzticību:
Sociālie plašsaziņas līdzekļi ir kļuvuši par aizvien sadrumstalotāku un pretrunīgāku tirgu. Zīmoli tagad meklē alternatīvas platformas, kas piedāvā autentiskas un taustāmas iesaistīšanās iespējas, lai paplašinātu savu digitālo ietekmi.
Uzzini vairākMākslīgais intelekts (MI) arvien būtiskāk maina meklētājprogrammu algoritmus un SEO uzdevumus, ietekmē atslēgvārdu izpēti un satura veidošanu. Turklāt tas notiek par labu nevis Google sistēmas kontrolsarakstiem, bet meklētājiem – cilvēkiem, kas vēlas saņemt noderīgu informāciju.
Uzzini vairākSociālo mediju SEO stratēģija var palīdzēt jūsu uzņēmumam veidot dziļākas attiecības ar klientiem, optimizēt saturu, lai tas parādītos augstāk meklēšanas rezultātu lapās (SERP), un palīdzēt jums labāk sasniegt savu auditoriju tur, kur tā pavada visvairāk laika. Lūk, viss, kas jums jāzina, lai īstenotu veiksmīgu sociālo mediju SEO stratēģiju!
Uzzini vairāk