FCR logo

Blogs

Atsauksmes mājas lapā – rīks, kas pārliecinās potenciālos klientus un radīs uzticamību!

Lai Jūsu potenciālie klienti iegādātos Jūsu produktus / pakalpojumus, Jums tie ir jāpārliecina. Vispārliecinošākais rīks ir klientu atsauksmes par Jums kā uzņēmumu, Jūsu produktu vai pakalpojumu, Jūsu uzņēmuma servisu. Šīs atsauksmes būtiski izvietot gan Jūsu uzņēmuma mājas lapā, gan sociālajos tīklos, gan Google servisos. Tām ir jābūt saturīgām, viegli uztveramām un pārliecinošām.

Piedāvājums:

Atsauksmju sagatavošanu Jūs varat uzticēt FCR Digital satura mārketinga speciālistam (ar ilggadēju žurnālista pieredzi).

Tas sazināsies ar Jūsu esošajiem klientiem un īsā intervijā noskaidros veiksmīgāko par sadarbību ar Jūsu uzņēmumu – produktu / pakalpojumu kvalitāti, servisu, uzņēmuma profesionalitāti, uzticamību u.c.

No Jūsu klienta stāstītā tiks izveidota saturiski saistoša, viegli uztverama, iedvesmojoša un pārliecinoša atsauksme.

Vienas atsauksmes sagatavošanas izmaksas, kurās ietilpst intervija ar klientu, atsauksmes sagatavošana un saskaņošana, ir TIKAI 25,00 eiro.

Ieguvumi:

Jūsu klientam nebūs jāvelta laiks, rakstot atsauksmi par Jūsu uzņēmumu. Turklāt tā tiks saskaņota ar Jūsu klientu.

Arī Jums nebūs jātērē savs laiks, jo gatavās atsauksmes tiks saskaņotas arī ar Jums.

Jūsu rīcībā būs atsauksmes, kuras varēsiet izmantot kā pārliecinošu un uzticamību rosinošu rīku, publicēt tās ne tikai uzņēmuma mājas lapā, bet arī digitālajās platformās un sociālajos tīklos, izmantot uzņēmuma publicitātes materiālos, reklāmas rakstos u.c.

Dažus piemērus var skatīt šeit

Ja Jūs ir ieinteresējis mūsu piedāvājums vai radušies papildus jautājumi, dodiet mums ziņu.

FCR digital komanda.

Citi raksti

Svētki nāk! Septiņi padomi, kā izveidot iedarbīgu sociālo mediju stratēģiju

Tuvojoties Ziemassvētku un Jaungada sezonai, daudzi uzņēmumi kļūst ievērojami aktīvāki sociālajos medijos – ikvienam īpaši jāpiepūlas, lai tieši viņa vēstījums taptu sadzirdēts un uzklausīts, pozitīvi ietekmējot sezonālos pārdošanas rādītājus un auditorijas iesaisti.

Uzzini vairāk

Pieci SEO labākās prakses piemēri Melnajai piektdienai un svētku sezonai

Pasaules lielākā iepirkšanās sezona – no Melnās piektdienas līdz Ziemassvētkiem – ir klāt. Vēlaties palielināt savu svētku pārdošanas apjomu? Vislabāk plānot laikus, bet arī pēdējā brīdī var īstenot kādu no SEO ieteikumiem.

Uzzini vairāk

Digitālais mārketings 2032. gadā: ko prognozē nozares līderi?

Par maz teikt, ka mārketinga speciālistiem jābūt rīcības plānam neparedzētiem gadījumiem. Ja nav elastības un gatavības mainīties, pat vislabāk izstrādātie stratēģiskie plāni var izjukt. Turklāt papildus parastajām svārstībām mūsdienu mārketinga speciālisti saskaras ar neskaidru ekonomisko vidi. Nepieciešamība pēc uz zināšanām balstītas pielāgošanās spējas vēl nekad nav bijusi skaidrāka un steidzamāka.

Uzzini vairāk