FCR logo

Blogs

Atsauksmes mājas lapā – rīks, kas pārliecinās potenciālos klientus un radīs uzticamību!

Lai Jūsu potenciālie klienti iegādātos Jūsu produktus / pakalpojumus, Jums tie ir jāpārliecina. Vispārliecinošākais rīks ir klientu atsauksmes par Jums kā uzņēmumu, Jūsu produktu vai pakalpojumu, Jūsu uzņēmuma servisu. Šīs atsauksmes būtiski izvietot gan Jūsu uzņēmuma mājas lapā, gan sociālajos tīklos, gan Google servisos. Tām ir jābūt saturīgām, viegli uztveramām un pārliecinošām.

Piedāvājums:

Atsauksmju sagatavošanu Jūs varat uzticēt FCR Digital satura mārketinga speciālistam (ar ilggadēju žurnālista pieredzi).

Tas sazināsies ar Jūsu esošajiem klientiem un īsā intervijā noskaidros veiksmīgāko par sadarbību ar Jūsu uzņēmumu – produktu / pakalpojumu kvalitāti, servisu, uzņēmuma profesionalitāti, uzticamību u.c.

No Jūsu klienta stāstītā tiks izveidota saturiski saistoša, viegli uztverama, iedvesmojoša un pārliecinoša atsauksme.

Vienas atsauksmes sagatavošanas izmaksas, kurās ietilpst intervija ar klientu, atsauksmes sagatavošana un saskaņošana, ir TIKAI 25,00 eiro.

Ieguvumi:

Jūsu klientam nebūs jāvelta laiks, rakstot atsauksmi par Jūsu uzņēmumu. Turklāt tā tiks saskaņota ar Jūsu klientu.

Arī Jums nebūs jātērē savs laiks, jo gatavās atsauksmes tiks saskaņotas arī ar Jums.

Jūsu rīcībā būs atsauksmes, kuras varēsiet izmantot kā pārliecinošu un uzticamību rosinošu rīku, publicēt tās ne tikai uzņēmuma mājas lapā, bet arī digitālajās platformās un sociālajos tīklos, izmantot uzņēmuma publicitātes materiālos, reklāmas rakstos u.c.

Dažus piemērus var skatīt šeit

Ja Jūs ir ieinteresējis mūsu piedāvājums vai radušies papildus jautājumi, dodiet mums ziņu.

FCR digital komanda.

Citi raksti

Piecas galvenās lietas, kas jāzina par jauno Google Analytics 4

Pasaulē populārākā bezmaksas tiešsaistes statistikas sistēma Google Analytics jau pirms diviem gadiem paziņoja par plāniem būtiski mainīt datu uzskaites principus. Šobrīd atlicis vēl tikai viens gads, līdz ierastā uzskaites sistēma, Universal Analytics (UA), beigs darboties un tās lietotāji tiks lūgti pilnībā pāriet uz Google Analytics 4 (GA4).

Uzzini vairāk

Google statistikas lietotājus gaida lielas pārmaiņas

Google nākamgad slēgs daudziem tik ierasto tiesšaistes statistikas rīku Universal Analytics, tāpēc pēdējais laiks iepazīties ar pārmaiņu būtību un sākt izmēģināt jauno analītikas rīku paralēli līdz šim lietotajam, iesaka digitālā mārketinga aģentūras FCR eksperts Mārtiņš Tirzītis.

Uzzini vairāk

Kā izmantot Google Ads ar nelielu budžetu? 5 ieteikumi mazajiem uzņēmumiem

Maza uzņēmuma īpašniekam arī ir plašas iespējas iztērēt naudu, lai reklamētu savu biznesu. Tāpēc var gadīties, ka brīdī, kad izlemiet veicināt atrodamību tiešsaistē, Google reklāmām vairs daudz līdzekļu nav atlicis. Sniegsim dažus padomus, kā to ieguldīt pēc iespējas mērķtiecīgāk un ar lielāku atdevi.

Uzzini vairāk