Atsauksmju sagatavošanu Jūs varat uzticēt FCR Digital satura mārketinga speciālistam (ar ilggadēju žurnālista pieredzi).
Tas sazināsies ar Jūsu esošajiem klientiem un īsā intervijā noskaidros veiksmīgāko par sadarbību ar Jūsu uzņēmumu – produktu / pakalpojumu kvalitāti, servisu, uzņēmuma profesionalitāti, uzticamību u.c.
No Jūsu klienta stāstītā tiks izveidota saturiski saistoša, viegli uztverama, iedvesmojoša un pārliecinoša atsauksme.
Vienas atsauksmes sagatavošanas izmaksas, kurās ietilpst intervija ar klientu, atsauksmes sagatavošana un saskaņošana, ir TIKAI 25,00 eiro.
Jūsu klientam nebūs jāvelta laiks, rakstot atsauksmi par Jūsu uzņēmumu. Turklāt tā tiks saskaņota ar Jūsu klientu.
Arī Jums nebūs jātērē savs laiks, jo gatavās atsauksmes tiks saskaņotas arī ar Jums.
Jūsu rīcībā būs atsauksmes, kuras varēsiet izmantot kā pārliecinošu un uzticamību rosinošu rīku, publicēt tās ne tikai uzņēmuma mājas lapā, bet arī digitālajās platformās un sociālajos tīklos, izmantot uzņēmuma publicitātes materiālos, reklāmas rakstos u.c.
Dažus piemērus var skatīt šeit
Ja Jūs ir ieinteresējis mūsu piedāvājums vai radušies papildus jautājumi, dodiet mums ziņu.
FCR digital komanda.
Līdz šī gada beigām palikuši mazāk nekā četri mēneši, un jūs, iespējams, esat sākuši vai drīz sāksiet radīt digitālā mārketinga plānu 2024. gadam. Lai jaunajā gadā paplašinātu un sasniegtu savus mērķus, izpētīsim piecas visbiežāk minētās digitālā mārketinga tendences.
Uzzini vairāk2023. gads neapšaubāmi ir nozīmīgs pagrieziena punkts mākslīgā intelekta jomā digitālā mārketinga pasaulē. Arī mārketinga pasaulē būtiskajā ziņojumā "Google Marketing Live" (GML) uzsvēra skaidras izmaiņas patērētāju meklēšanas uzvedībā un milzīgais potenciāls reklāmdevējiem izmantot Google mākslīgā intelekta produktus, lai piesaistītu viņu uzmanību efetīvāk nekā jebkad agrāk.
Uzzini vairākJa vien jūs pēdējos 18 mēnešus neesat pavadījis uz salas nekurienes vidū, jūs labi zināt, ka 1. jūlijā Google Analytics 4 (GA4) kā mūsu tīmekļa metrikas avots ieņēma centrālo vietu. Nācās atvadīties no Universal Analytics (UA), kas bija daudzu mārketinga speciālistu vecais draugs.
Uzzini vairāk