Atsauksmju sagatavošanu Jūs varat uzticēt FCR Digital satura mārketinga speciālistam (ar ilggadēju žurnālista pieredzi).
Tas sazināsies ar Jūsu esošajiem klientiem un īsā intervijā noskaidros veiksmīgāko par sadarbību ar Jūsu uzņēmumu – produktu / pakalpojumu kvalitāti, servisu, uzņēmuma profesionalitāti, uzticamību u.c.
No Jūsu klienta stāstītā tiks izveidota saturiski saistoša, viegli uztverama, iedvesmojoša un pārliecinoša atsauksme.
Vienas atsauksmes sagatavošanas izmaksas, kurās ietilpst intervija ar klientu, atsauksmes sagatavošana un saskaņošana, ir TIKAI 25,00 eiro.
Jūsu klientam nebūs jāvelta laiks, rakstot atsauksmi par Jūsu uzņēmumu. Turklāt tā tiks saskaņota ar Jūsu klientu.
Arī Jums nebūs jātērē savs laiks, jo gatavās atsauksmes tiks saskaņotas arī ar Jums.
Jūsu rīcībā būs atsauksmes, kuras varēsiet izmantot kā pārliecinošu un uzticamību rosinošu rīku, publicēt tās ne tikai uzņēmuma mājas lapā, bet arī digitālajās platformās un sociālajos tīklos, izmantot uzņēmuma publicitātes materiālos, reklāmas rakstos u.c.
Dažus piemērus var skatīt šeit
Ja Jūs ir ieinteresējis mūsu piedāvājums vai radušies papildus jautājumi, dodiet mums ziņu.
FCR digital komanda.
Pēc mēnešiem ilgas testēšanas Google oficiāli ieviesa šo metodi, lai palīdzētu meklētājiem izpētīt vairāk par interesējošo tematu. Agrāk īsajā kopsavilkumā parādījās tikai tekstuāla informācija, tagad tai bieži vien tiek pievienotas arī saites uz atbilstošiem resursiem. Pirms dažām nedēļām pamanījām, ka Google sasaista tekstu mākslīgā intelekta (MI) pārskatos ar saviem meklēšanas rezultātiem. Šodien tā ir kļuvusi par jaunu oficiālu funkciju MI pārskatos.
Uzzini vairākDaudzi būs ievērojuši, ka meklētājprogrammās rezultātu saraksta sākumā parādās īsas, konkrētas atbildes uz meklēto jautājumu. Arī pats pieprasījums kļūst arvien garāks, pierodam uzdot meklētājam paplašinātu jautājumu līdzīgi kā citiem mākslīgā intelekta vadītiem rīkiem.
Uzzini vairākIedomājieties, ka sākat likt krāšņu puzli, rūpīgi savienojot katru gabaliņu. Bet, kad pēdējie fragmenti ir atrasti, jūs to pametat, atstājot attēlu nepabeigtu. Šodienas ekonomiskajā situācijā to pastāvīgi redzam reklāmas nozarē, ja atļaujamies ignorēt ilgtermiņa ieguvumus.
Uzzini vairāk